baznashr

احتمال تولید همه‌ی گوشی‌های گلکسی S با نمایشگر خمیده

on .

samsung-galaxy-s7-edge-sg-16

در طول دو سال گذشته برنامه‌ی سامسونگ در تولید گوشی‌های سری گلکسی S این بود که برای هر مدل دو نسخه ارایه دهد که یکی از طراحی صفحه‌ی تخت یا رایج بهره می‌برد و دیگری نمایشگری با لبه‌ی خمیده دارد. این سیاست در عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge و همچنین S7 و S7 Edge پیاده شد. اما این‌طور که شایعات می‌گویند سامسونگ دیگر نمی‌خواهد مدل تخت گوشی‌های سری گلکسی S را تولید کند و از این به‌بعد تنها مدل‌های خمیده‌ی این گوشی‌ها را در بازار خواهیم دید.

سامسونگ برنامه دارد مدل نمایشگر خمیده را به‌عنوان نشانه‌ای برای گوشی‌های سری S در نظر بگیرد.

Dong-jin Koh، سرپرست بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای گفته است: “سامسونگ برنامه دارد مدل نمایشگر خمیده را به‌عنوان نشانه‌ای برای گوشی‌های سری S در نظر بگیرد.” این حرف البته تضمینی برای تولید گوشی‌های پرچم‌دار تنها با طراحی نمایشگر خمیده نیست اما با توجه به این‌که گلکسی نوت ۷ تنها در مدل خمیده عرضه شد، احتمال واقعی بودن این فرضیه بیشتر است.

با این‌که هنوز درباره‌ی این اظهار نظر است اما کارشناسان معتقدند عرضه‌ی نوت ۷ تنها در مدل خمیده، می‌تواند در حکم آزمایشی باشد برای دریافت بازخورد مخاطبان نسبت به نداشتن حق انتخاب در طراحی صفحه‌نمایش. درصورت گرفتن بازخورد مثبت در فروش نوت ۷، احتمالا سامسونگ این روش را درمورد پرچم‌دارانش ادامه می‌دهد.

از نظر اقتصادی هم که نگاه کنیم، برای سامسونگ بهتر است که به‌جای ارایه‌ی چند مدل در یک زمان، در عرضه‌ی پرچم‌دارش فقط روی یک مدل تمرکز کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ این‌که گوشی‌های پرچم‌دار تنها با نمایشگرهای خمیده تولید شوند، خوب است یا بد؟

منبع: Ubergizmo

احتمال تولید همه‌ی گوشی‌های گلکسی S با نمایشگر خمیده

 

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز