baznashr

آیفون بزرگ امسال با دوربین دوگانه جهت ثبت تصاویر بهتر همراه است

on .

کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی اهالی کوپرتینو از آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس باقی مانده است. تاکنون شایعات و مطالب مختلفی در رابطه با پرچمداران جدید اپل در فضای وب منتشر شده‌اند. مارک گورمان، یکی از با سابقه‌های شرکت اپل، معتقد است این شرکت آماده معرفی اولین محصول خود با دوربین دوگانه جهت ثبت تصاویر روشن و با جزئیات بالا در شب است. دوربین دوگانه به احتمال زیاد تنها در آیفون بزرگ امسال (Apple iPhone 7 Plus) تعبیه می‌شود و آیفون معمولی تنها از یک دوربین در بخش پشتی خود بهره می‌برد.

نحوه فعالیت این سیستم دوگانه دوربینی در آیفون بزرگ امسال در نوع خود جالب است: در این محصول از دو سنسور جداگانه استفاده شده که هر کدام رنگ‌ها را به روش خاص خود ثبت می‌کنند و سپس این دو تصویر با هم ادغام می‌شوند تا در نهایت عکسی با کیفیت منحصر به فرد تولید شود. این سیستم جدید، علاوه بر افزایش روشنایی و کیفیت تصاویر، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با زوم بر روی عکس، جزئیات زیادی را از دست ندهند.

یکی دیگر از نوآوری‌های اپل در پرچمداران امسال خود، مربوط به دکمه هوم آنها می‌شود. اپل به جای استفاده از دکمه هوم فیزیکی و همیشگی خود از یک دکمه حساس به فشار در هر دو آیفون جدید بهره می‌برد – چیزی شبیه به کاری که اهالی کوپرتینو در اپل واچ و مک بوک‌های جدید انجام داده‌اند. بدین ترتیب دیگر نیازی به فشردن دکمه هوم نیست و این بخش می‌تواند میزان فشار انگشت کاربر را تشخیص دهد.

در نهایت هم آیفون معمولی و هم آیفون بزرگ امسال جک 3.5 میلیمتری هدفون را در اختیار نخواهند داشت. اپل با این کار جایی برای یک اسپیکر ثانوی در انتهای گوشی خود باز کرده است، اما با این حال کاربرانی که از هدفون‌های خود استفاده زیادی دارند با مشکلاتی مواجه خواهند شد. اپل پس از خرید شرکت Beats Electronics، به تولید کنندگان لوازم جانبی اجازه ساخت هدفون‌هایی با پورت نوری آیفون را داد؛ گفته می‌شود کیفیت صدای تولیدی در این روش نیز بهبود می‌یابد.

آیفون بزرگ امسال

تصویری لو رفته از بدنه پشت و جلوی آیفون امسال اپل در رنگ زرگلد

اپل تصمیمی برای ایجاد تغییرات گسترده در زمینه طراحی آیفون‌های امسال خود ندارد و تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم، حذف خطوط سیم آنتن از پشت خواهد بود. حذف خطوط آنتن در این گزارش جدید نیز تایید شده‌اند تا شاهد آیفون زیباتری در سال جاری باشیم.

در نهایت این گزارش نام نهایی آیفون معمولی و آیفون بزرگ امسال اپل را در گزارش خود ذکر نکرده است. شاید اهالی کوپرتینو نیز هنوز در مورد نام پرچمداران جدید خود به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند. با توجه به اینکه در نسل جدید آیفون‌ها شاهد تغییرات گسترده‌ای نیستیم، احتمال دارد اپل به جای نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از پسوند 6SE و 6SE Plus استفاده کند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز