baznashr

حق پخش فیلم‌های هری پاتر از تلویزیون به NBC Universal رسید

on .

Harry_Poter

شبکه تلویزیونی NBC Universal قراردادی با شرکت Warner Bros امضا کرده که به واسطه‌ی آن این شبکه‌ حق پخش فیلم‌های هری پاتری از تلویزیون را  از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۵ به دست آورده است. سایت The Wall Street Journal به این موضوع اشاره کرده که این بزرگ‌ترین قرارداد برای یک مجموعه فیلم در طول تاریخ بوده است.

دنیای جادوگری هری پاتر در چند وقت گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد. کتاب جدید این شخصیت با نام فرزند نفرین شده مدتی پیش راهی بازار شد و حتی ساخت قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them هم برای اکران در سال ۲۰۱۸ تایید شد. شبکه‌ی NBC Universal اعلام کرد که با این قرارداد جدید می‌تواند نسخه‌ی Director’s Cut فیلم‌های هری پاتر و حتی نسخه‌ی ۳D این فیلم‌ها را پخش کند. دو فیلم آخر هری پاتر که Deathly Hollows نام داشتند، به صورت ۳D ضبط شده بودند.

در بخش دیگر این قرار داد گفته شده که شبکه‌ی NBC می‌تواند از پارک مخصوص هری پاتر برای اجرای مراسم‌های مخصوص در آن، استفاده کند. سایت The Wall Street Journal گفته شده که ارزش این قرار داد ۲۵۰ میلیون دلار بوده که بزرگ‌ترین خرید حق پخش یک فیلم در طول تاریخ بوده است.

‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

حق پخش فیلم‌های هری پاتر از تلویزیون به NBC Universal رسید

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز