baznashr

گلکسی نوت ۷؛ مصاحبه‌ی اختصاصی با مدیر آموزش سامسونگ

on .

سامسونگ

گلکسی نوت ۷ جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در بازار تلفن‌های هوشمند است. سامسونگ این محصول را چند روز پیش معرفی کرد. ما در دیجی‌کالا مگ این فرصت را داشتیم که مصاحبه‌ای اختصاصی با مدیر آموزش منطقه‌ای این شرکت ترتیب بدهیم و از او درباره‌ی گلکسی نوت ۷ بپرسیم.

از آقای «ظهیر کمال» (Zahir Kamal) در مورد نام‌گذاری «نوت ۷» پرسیدیم؛ این‌که «چرا سامسونگ از نوت ۵ به نوت ۷ پرید؟» همچنین از مدیر سامسونگ در مورد برنامه‌ی سامسونگ در حوزه‌ی واقعیت مجازی و تلفن‌های خم‌شدنی سوال کردیم و از او خواستیم اطلاعاتی درباره‌ی میزان فروش سری نوت در ایران بدهد. اگر می‌خواهید جدیدترین اطلاعات درباره‌ی نوت ۷ را به‌دست بیاورید و از چگونگی حضور این تلفن هوشمند در بازار ایران مطلع شوید، این ویدیوی مصاحبه را تماشا کنید.

گلکسی نوت ۷ جایگزین گلکسی نوت ۵ شده و در حال حاضر رده‌بالاترین گوشی شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آید. این شرکت کره‌ای چند ماه پیش دو تلفن هوشمند گلکسی S7‌ و S7 Edge‌ را روانه‌ی بازار کرد. این دو دستگاه هم در ایران و هم در سطح جهانی فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. سامسونگ کار بزرگی انجام داده و در زمینه‌ی بازاریابی گلکسی S7 موفق عمل کرده است. حالا ما با نوت ۷ روبرو هستیم. نوت ۷ قرار است خیلی زود وارد بازار ایران شود و شما در روزهای آینده در دیجی‌کالا مگ از آن بیشتر خواهید شنید. تا آن موقع و آغاز فروش گلکسی نوت ۷، شما را به دیدن ویدیوی زیر دعوت می‌کنیم.

‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

image
Size: 38.29 Mb

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز