baznashr

17 شهریور ماه منتظر معرفی پلی‌استیشن نیو باشید

on .

PS4_Neo

چند ماهی می‌شود که شایعات به عرضه‌ی مدل جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ با نام پلی‌استیشن ۴K یا «پلی‌استیشن نیو» (PlayStation Neo) اشاره می‌کنند. در حالی که انتظار داشتیم این کنسول در نمایشگاه E3 امسال معرفی شود، سونی چنین کاری انجام نداد؛ اما تقریبا می‌دانیم که ساخت چنین کنسولی قطعی شده و باید تا مدتی دیگر شاهد معرفی آن باشیم. شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سونی کنسول خودش را ماه آینده و در مراسمی مخصوص در شهر نیویورک معرفی خواهد شد.

سایت فرانسوی GameBlog.fr به این موضوع اشاره کرده که پلی‌استیشن ۴ نیو در تاریخ ۱۷ شهریور ماه معرفی می‌شود. البته قبلا احتمال می‌رفت سونی کنسول جدید خودش را در نمایشگاه TGS معرفی کند که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

البته معرفی این کنسول در نمایشگاه TGS موقعیت خوبی به حساب می‌آمد و قبلا هم شرکت‌های مختلف کنسول‌های خودشان را در این نمایشگاه معرفی کرده بودند؛ اما معرفی پلی‌استیشن نیو در یک مراسم جداگانه هم منطقی به نظر می‌رسد. سونی با این کار کنسول خودش را در شرایطی معرفی می‌کند که تمام نگاه‌ها به سمت این کنسول خواهد بود.

کنسول پلی‌استیشن نیو مانند کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو قرار نیست جایگزین کنسول‌های PS4 و ایکس‌باکس وان معمولی شود. این کنسول‌ها تنها قدرت سخت افزاری بیشتری دارند و می‌توانند بازی‌ها را با کیفیت تصویر ۴K نشان دهند. بازی‌های تمام این کنسول‌ها روی مدل‌‌های قدیمی‌تر هم کار می‌کنند.

منبع: Game Blog

‌‌‌‌

17 شهریور ماه منتظر معرفی پلی‌استیشن نیو باشید

 

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز