baznashr

بهترین ژست های عکاسی در Photo Poses - زوم اپ

on .

معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که از چهره‌ی خود در عکس‌های ثبت شده راضی باشد. این موضوع علاوه بر دلیل‌های مربوط به علم روانشناسی و خودشناسی، کیفیت لنز دوربین‌ها و‌...، به ژست‌های نامناسب نیز ارتباط مستقیمی دارد. برای مثال یکی از رایج‌ترین ژست‌های عکاسی به این صورت است که وقتی در مقابل دوربین قرار می‌گیرید عکاس به شما می‌گوید که لبخند بزنید یا فرضا دست‌های خود را به کمر تکیه بدهید. اما موضوعی که در این میان وجود دارد عدم انتقال بی‌نقص ژست از عکاس به افراد است. به اعتقاد بسیاری از عکاسان، لبخند تنها در یک مرز مشخصی زیبا و گیرا خواهد بود. اگر کمی از این مرز زیاده‌روی شود لبخندی نه چندان دلنشین، و اگر کمی کمتر شود نیز لبخند مصنوعی به وجود خواهد آمد. یا در هنگام قرار گیری دست‌ها به کمر، بسیار بهتر است که سینه جلو و زاویه‌ی سر کمی مایل به بالا باشد که طبیعتا این نکات توسط هر عکاسی به سوژه‌ی عکس گفته نمی‌شود یا حتی در صورت گفته شدن موضوع نیز ممکن است فرد مورد نظر به طور صحیح متوجه منظور عکاس نشود.

 

بهترین ژست های عکاسی در Photo Poses - زوم اپ

از همین رو اکثر افراد به یک مرجع کامل و استاندارد از بهترین و استاندارد‌ترین ژست‌های عکاسی نیاز دارند که با ژست‌ها و به اصطلاح Poseهای عکاسی و نحوه‌ی دقیق اجرای آن‌ها آشنا شوند. مطمئن باشید که اگر در عکس‌های خود ژست‌هایتان را به درستی اجرا کنید، نه تنها از دیدن عکس‌های خود فراری نمی‌شوید بلکه بیش از پیش نیز به عکس انداختن علاقه‌مند می‌شوید. Photo Poses اپلیکیشنی در همین زمینه است که با ارائه‌ی مجموعه‌ای فوق‌العاده کامل از این تصاویر، در گروه‌بندی‌های مختلف و با طرح‌های دستی، به طور کاملا گویا و بدون نیاز به هیچ توضیح اضافه‌ای، بهترین ژست‌های عکاسی را به شما نشان خواهد داد. دسته بندی ژست‌ها در این برنامه در مواردی همچون؛ کودکان، خانم‌ها، آقایان، زوج‌ها، عروسی، عکس‌های گروهی و... خلاصه شده‌اند که با مراجعه به هر کدام از این بخش‌ها می‌توانید به ده‌ها تصویر نمونه دسترسی داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • ده ها ژست مختلف در دسته بندی های متفاوت
  • تصاویر باکیفیت و کاملا گویا برای نمایش ژست

نکات منفی

  • محیط کاربری نه چندان حرفه ای و چشم نواز

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به زومیت معرفی کنید

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز