baznashr

تصاویری از موبایل Vivo X7 قبل از رونمایی امروز در ویبو منتشر شد

on .

چند روز قبل بود که موبایل Vivo X7 در آژانس نظارتی چین ظاهر شد و به تبع آن مشخصات و تصاویری از آن نیز منتشر شد. دیروز تصاویری از گوشی Vivo X7 که شامل برخی از تصاویر این گوشی در تنا می‌شد در شبکه‌ی اجتماعی مردم چین، Weibo دست به دست شد. هر دو موبایل Vivo X7 و Vivo X7 Plus امروز به‌طور رسمی رونمایی خواهند شد.

گوشی ویوو ایکس 7 دارای یک نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.2 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 کوالکام با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز به‌ آن قدرت داده و در کنار آن، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 510 اجرای کارهای گرافیکی این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 16 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ نیز بر روی آن پیش نصب شده است.

موبایل Vivo X7 امروز به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد

بر اساس منبع انتشار این تصاویر در شبکه اجتماعی ویبو، موبایل Vivo X7 با قیمتی در حدود 376 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی باضخامت 7.24 میلی‌متر، 151 گرم وزن داشته و در رنگ‌های صورتی، طلایی و رز گلد (گلبهی) در دسترس خواهد بود.

در گالری زیر می‌توانید تصاویر ویوو ایکس 7 را ببینید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز