baznashr

هواوی سه ماهه اول امسال ۲۸.۳ میلیون گوشی هوشمند عرضه کرده است

on .

هواوی سه ماهه اول امسال ۲۸.۳ میلیون گوشی هوشمند عرضه کرده است

هواوی آنقدر محصولات مختلفی را وارد بازار کرده که از محصولات پایین‌رده تا پرچمدار، می‌توان تنوع زیادی را در سبد خرید گوشی‌های این شرکت مشاهده کرد. از همین روی این غول چینی توانسته سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کند و همین رکورد، هواوی را بعد از سامسونگ و اپل در جایگاه سوم بهترین فروش جهانی قرار داده است. ۷.۴ درصد از گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۵ میلادی به هواوی اختصاص داشته است.

اما براساس آماری که اخیرا اعلام شده، هواوی در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز شروع بسیار خوبی داشته و توانسته به تنهایی در سه ماهه اول سال جاری ۲۸.۳ میلیون گوشی هوشمند عرضه کند.

هواوی به گونه‌ای هدف‌گذاری کرده که بتواند در سال ۲۰۱۶ تعداد ۱۴۰ میلیون دستگاه عرضه کند که نسبت به سال گذشته‌ی میلادی بیش از ۳۰ درصد رشد دارد. البته شایعاتی وجود دارد که احتمالا هواوی سطح توقعات خود را کمی پایین‌تر خواهد آورد و پیش‌بینی فروش خود در سال ۲۰۱۶ میلادی را به ۱۲۰ میلیون دستگاه می‌رساند.

به گفته‌ی کوین هو، مدیر تولید هواوی، تا امروز این کمپانی ۲.۶ میلیون گوشی پی ۹ و پی ۹ پلاس عرضه کرده است که به نظر می‌رسد استقبال از پرچمداران جدید هواوی خیلی خوب بوده است. این دو گوشی هواوی به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی لایکا مجهز شده‌اند که کیفیت تصاویر نهایی فوق‌العاده است.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز