baznashr

مشخصات دیوایس markw شیائومی در Geekbench لیست شد

on .

شرکت چینی شیائومی به‌عنوان تولید کننده برتر گوشی‌های هوشمند در چین رشد بسیاری داشته و فعالیت خود را بیشتر از گذشته کرده است، این شرکت دستگاه‌های مختلفی را از پرچم‌دارهای قدرتمند و ارزان تا میان رده‌های عالی به بازار عرضه می‌کند. به‌تازگی اطلاعات جدیدی در Geekbench منتشر شده که مشخصات دیوایس markw شیائومی را به نمایش گذاشته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آن‌طور که پیدا است دیوایس markw شیائومی یک دستگاه میان رده بوده و اکنون برخی از مشخصات سخت‌افزاری، ظرفیت باتری و همچنین کارت حافظه این دستگاه منتشر شده است. مشخصات فاش شده دیوایس markw شیائومی شامل پردازنده اسنپدراگون 625 است که به معنای پشتیبانی از Tango و واقعیت مجازی دِی‌دریم است، همچنین به یک رم 3 گیگابایتی مجهز بوده که بر سرعت پردازش آن می‌افزاید. این پردازنده هشت هسته‌ای بوده و سنجش زمان 2.02 گیگاهرتزی را به ارمغان می‌آورد، لازم به ذکر است که امتیاز تک هسته‌ای این پردازنده 923 بوده و امتیاز چند هسته‌ای آن نیز 4537 اعلام شده است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه که در Geekbench فاش شده می‌توان به پردازشگر گرافیکی آدرنو 510 اشاره کرد که لذت بازی کردن را با سرعت و کیفیت بالا دو چندان می‌کند. علاوه بر این میانگین عملکرد حافظه این دستگاه حدود 3 گیگابایت بر هر ثانیه بوده که به بدان معنی است که سرعت پاسخ دهی فوق‌العاده‌ای دارد.

متاسفانه اطلاعات منتشر شده درباره دیوایس markw شیائومی بسیار ناچیز است، البته نام اصلی دستگاه احتمالا هنوز مشخص نشده و شاید این نام فقط یک اسم رمز باشد، اما طبق خبرهای جدید تایید شده که این دستگاه متعلق به شیائومی است. به هر حال شرکت شیائومی برنامه بلند مدتی را در طی ادامه سال دارد و این انتظار را داریم که دستگاه‌های متعدد بسیاری را برای رقابت بیشتر روانه بازار کند، البته هفته پیش هم خبرهایی درباره افزایش خط تولید دستگاه‌های این شرکت شنیدیم و اکنون ممکن است که با دستگاه‌های جدید بخش عمده‌ای از بازار موبایل را فراگیرد.

دیوایس markw شیائومی

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز