baznashr

اولین تصاویر از رندرهای گلکسی نوت 7 لو رفتند

on .

امروز اولین تصاویر از رندرهای گوشی گلکسی نوت ۷ به بیرون درز کردند. در این تصاویر گوشی جدید سامسونگ در سه رنگ مختلف به نمایش در می‌آیند.

اکانت توییتر Eveleaks تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۷ منتشر کرده که این گوشی را در رنگ‌های عقیق، خاکستری، مشکی نشان می‌دهند.

در حالی که سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده، اکانت توییتر Evleaks تصاویری از گلکسی نوت ۷ در سه رنگ عقیق، مشکی و خاکستری منتشر کرده است. در این تصاویر صفحه نمایش خمیده‌ی گوشی مشخص است، اما همچنان چیزی از وجود دو دوربین پشت روی نوت جدید مشخص نیست.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۷ در اواسط مرداد ماه توسط سامسونگ راهی بازار می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی Super AMOLED با کیفیت QHD بهره می‌برد. به احتمال زیاد ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آیند.

در ادامه‌ی شایعات گفته شده که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. همچنین این تلفن همراه هوشمند از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

‌‌

منبع: Android Central

‌‌

اولین تصاویر از رندرهای گلکسی نوت 7 لو رفتند

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز