baznashr

اخراج برخی از مدیران ال جی به دلیل فروش ضعیف جی 5

on .

اخراج برخی از مدیران ال جی به دلیل فروش ضعیف جی 5

مدیر اجرایی شرکت ال‌جی از این کمپانی رفته و مدیر جدیدی که وارد این شرکت شده کنترل بخش تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و فروش را برعهده گرفته است. فروش خارج از کشور این دستگاه اکنون موتور محرکه‌ای برای تولید و عرضه نسل بعدی این دستگاه است. حالا چهارمین فصلی است که ضرر عملیاتی به بخش موبایل کمپانی کره‌ای وارد شده است.

دلیل اخراج برخی از کارمندان ال‌جی به این شرح است:

  اخراج برخی از کارمندان ال‌جی به این دلیل است که این شرکت نتوانسته به فروش مناسبی از گوشی هوشمند پرچم‌دار جی ۵ دست پیدا کند.

ال‌جی در حال حاضر به عنوان سومین فروشنده دستگاه در بازار آمریکا شناخته می‌شود و از لحاظ رتبه جهانی در مرتبه هفتم قرار دارد. در حالی که ال‌جی می‌تواند در موقعیت‌های خود به سوددهی برسد اما یکی از اعضای داخلی شرکت ال‌جی گفته که این شرکت در فهم مقیاس اقتصادی نتوانسته شبیه به اپل و سامسونگ عمل کند. «مشکلات ال‌جی در صنعت گوشی‌های هوشمند یک مانع ساختاری است که نمی‌توان آن را برای مثال به خط‌های تولیدی موجود این شرکت در ویتنام یا دیگر کشور‌های آسیایی مرتبط دانست.»

ال‌جی با سری‌های جدید از گوشی‌های هوشمند جی توانست در کنار خلاقیت و کارایی به فروش خوبی دست یابد، اما استراتژی این شرکت برای فروش جی ۵ ظاهرا زیاد جوابگو نبوده است.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز