baznashr

سونی بی‌خیال بازار هندوستان، چین و امریکا می‌شود

on .

سونی به تازگی جلسه‌ای برای سهام‌داران‌اش برگزار کرده بود و در آن، از استراتژی‌های تجاری و بخش‌های مختلف شرکت‌اش صحبت کرد. چنین برنامه‌هایی اصولا خسته‌کننده و طولانی هستند و معمولا بیش از چند آمار و ارقام، چیز دیگری ندارند؛ با این حال، می‌توان اطلاعات جالبی از این برنامه‌ها هم کسب کرد. برای مثال، بخش موبایل سونی به این موضوع اشاره کرده است که دیگر نمی‌خواهند در برخی مناطق دنیا، فعالیت کنند.

بخش موبایل شرکت سونی می‌خواهد تمرکزش را روی مناطق آسیای شرقی، اروپا و خاورمیانه بگذارد.

این منطقه‌ها، کشورهای هندوستان چین و برزیل را شامل می‌شوند. به غیر از این سه کشور، سونی حتی در جلسه‌اش گفت که قصد دارند تمرکزشان را از روی بازار ایالات متحده هم بر دارند. سونی انتظار دارد تا بازار گوشی‌های هوشمند چین، هندوستان و برزیل، در سال جاری فقط ۰٫۳ درصد رشد کند. سال گذشته این بازارها بیش از ۸٫۱ درصد رشد کرده بودند.

البته این موضوع، به معنای جمع‌آوری گوشی‌های سونی از این مناطق نیست. اما سونی مارکتینگ و پیشنهادهای‌اش را برای این بازارها، کم خواهد کرد.

بخش موبایل شرکت سونی می‌خواهد تمرکزش را روی مناطق آسیای شرقی، اروپا و خاورمیانه بگذارد. این شرکت با این که گفته بود می‌خواهد گوشی‌های میان‌رده‌ی بیشتری بسازد، ظاهرا از تصمیم‌اش بازگشته است. طبق گفته‌ی سونی، باز هم می‌خواهند سراغ ساخت گوشی‌های هوشمند گران‌تر بروند.

سونی اخیرا سری گوشی‌های Xperia X را عرضه کرده است، اما این گوشی‌ها زیاد از سوی مخاطبان‌اش تحویل گرفته نشده‌اند.

منبع: GSM Arena

سونی بی‌خیال بازار هندوستان، چین و امریکا می‌شود

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز