baznashr

نرم افزار باشگاه مشتریان sms.ir

on .

همه روزه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی، معرفی محصول و اطلاع رسانی ارسال می‌شود که به دلیل در دست نداشتن مخاطبان صحیح، هدف مشخصی ندارند. در واقع تعداد زیادی از این پیامک‌ها به مخاطبانی ارسال می‌شوند که هدف درست آن پیامک نیستند! این موضوع هم باعث نارضایتی فرستنده می‌شود چون از ارسال پیامک بازخورد کافی را ندارد و هم باعث نارضایتی گیرنده می‌شود زیرا در روز تعداد زیادی پیامک که مورد نیاز وی نیست را دریافت می‌کند.

همین ارسال‌های غیر هدفمند باعث می‌شود افرادی که تعداد زیادی پیامک اسپم دریافت می‌کنند، پیام تبلیغاتی خود را مسدود کنند. مسدود کردن شماره‌ها برای این افراد مشکلاتی ایجاد می‌کند زیرا ممکن است نیاز داشته باشد از یکسری سازمان‌ها، همکاران و دوستان پیام‌هایی دریافت کنند که برای آنها اهمیت زیادی دارد. از سویی دیگر فرستنده پیام هم هزینه‌ی زیادی را صرف ارسال پیامک به افرادی کرده است که یا مخاطب او نیستند یا جزو مسدود شده‌ها هستند و در نهایت نتیجه مد نظرش را از ارسال پیامک مشاهده نخواهد کرد. چطور می‌توان این مشکل را برطرف کرد که فرستنده و گیرنده از ارسال و دریافت پیامک رضایت داشته باشند؟

sms

باید سامانه‌ای باشد که پیامک‌ها را به همه خطوط حتی بلک لیست‌ها ارسال کند. سامانه‌ای که در آن مخاطبانی که به آنان پیامک ارسال می‌کنیم مخاطبان اصلی ما باشند. افرادی که دریافت پیامک‌های ما برای آنان مهم است، ما را دنبال می‌کنند، ارتباط‌مان با آنان سودآور است و به عبارتی مشتریان هدف ما هستند.

sma

سامانه پیامک ایده پردازان با طراحی و نوشتن ماژول باشگاه مشتریان راه حل این مشکل را پیدا کرده است. این ماژول برای اولین بار در کشور در سامانه پیامکی شرکت ایده پردازان سایت sms.ir  راه اندازی شد. ماژولی که تمامی افراد چه حقیقی و چه حقوقی می‌توانند پیامکهایشان را به تمامی مخاطبان حتی افرادی که خطوط‌شان را مسدود کرده‌اند ارسال کنند. با ارسال پیامک توسط ماژول باشگاه مشتریان یک آرشیو از شماره‌ی مشتریان هدف با قابلیت گروه‌بندی شماره‌ها در سامانه پیامکی‌تان قابل مشاهده و ذخیره سازی است.

sms

ماژول باشگاه مشتریان ارسال پیامک را با بیشترین بازخورد، کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان برای کلیه کاربران خود فراهم می‌کند.

sms

برای استفاده از این ماژول می‌توان به صورت رایگان در سایت‌ sms.ir ثبت نام کرد. در ۴ مرحله به سادگی امکان ارسال پیامک با این ماژول میسر می‌شود. خرید خط، انتخاب کلیدواژه، افزودن شماره‌ها و در انتها ارسال پیامک.

ابتدا یکی از خطوط خدماتی ماژول باشگاه مشتریان را انتخاب می‌کنیم؛ خطوطی که بدون هیچ محدودیتی پیامک را به همه‌ی مخاطبان ارسال می‌کنند. در مرحله بعد کلیدواژه‌هایی جهت امکان عضویت یا عدم عضویت مشتریان در نظر گرفته و همراه با نام شرکت یا برندمان در ماژول ثبت می‌کنیم. این کلیدواژه‌ها امکان انصراف و درخواست دریافت پیامک را از جانب مشتریانتان امکان‌پذیر می‌سازند. (در صورت عدم رضایت، گیرنده می‌تواند از دریافت پیامک انصراف دهد.)

sms

به عبارتی کلیدواژه‌ی عدم عضویت منجر به حذف مخاطبانی که علاقه به دریافت پیامک از شما ندارند می‌شود. در نتیجه همواره شماره گیرندگانی که هدف اصلی ارسال پیامک شما هستند در لیست مخاطبان شما قابل مشاهده است. کلیدواژه‌ی ثبت نام نیز به علاقه‌مندان به دریافت پیامک از سامانه‌ی پیامکی‌تان این امکان را می‌دهد تا تنها با ارسال این کلید واژه به شماره‌ی پیامکی‌تان به صورت مستمر پیامک‌هایتان را دریافت کنند حتی اگر شماره آنان در لیست سیاه مخابراتی باشد. علاوه بر امکان ارسال درخواست عضویت از سمت مخاطبان، می‌توانید به آسانی از طریق فایل اکسل یا به صورت تکی شماره‌های مخاطبان را وارد لیست مخاطبان باشگاه مشتریان قرار داده، آنان را گروه‌بندی کنید و در صورت تمایل به صورت تکی یا گروهی به آنان پیامک ارسال کنید. گزارش‌های ارسال‌های شما جهت بررسی وضعیت پیامک‌های ارسال شده در سامانه پیامکی ایده پردازان قابل مشاهده بوده و می‌توانید جزئیات ارسال هر پیامک را مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.sms.ir   مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز