baznashr

تصویری منتسب به لپ تاپ می نوت بوک شیائومی فاش شد

on .

تصویری منتسب به لپ تاپ می نوت بوک شیائومی فاش شد

شیائومی به عنوان یک کمپانی در حوزه‌‌‌ی فناوری کار خود را با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند به بازار آغاز کرده است، اما این استارتاپ چینی به گوشی‌های هوشمند بسنده نکرده و رفته رفته محصولات دیگری نظیر تلویزیون‌های هوشمند، گجت‌های حوزه‌ی سلامتی، اسکوتر، دوچرخه هوشمند و تبلت نیز به دامنه‌ی تولیدات این کمپانی اضافه شده است. به نظر می‌رسد شیائومی هنوز درصدد افزایش محصولاتی است که به بازار عرضه می‌کند و لپ‌تاپ این کمپانی نیز در آینده‌ی نزدیک راهی بازار خواهد شد.

در ماه‌های اخیر شایعات متعددی در خصوص لپ‌تاپ شیائومی به گوش رسیده است، حال آنکه ساعاتی پیش، تصاویری منتسب به این محصل فاش شد.

می نوت بوک که نام لپ‌تاپ شیائومی است شباهت بسیار زیادی به مک‌بوک‌های اپل دارد. استفاده از بدنه‌ی باریک آلومینیومی را باید بزرگ‌ترین فاکتوری خواند که باعث شباهت این دو محصول به یکدیگر شده است. اپل اولین کمپانی است که در لپ‌تاپ‌های خود از بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی استفاده کرده است. تنها تفاوت فاحش ظاهری بین این دو محصول را می‌توان لوگوی شیائومی خواند که در پشت لپ‌تاپ قرار دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده شیائومی در نظر دارد تا لپ‌تاپ خود را مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت در دو سایز مختلف راهی بازار کند که البته تنها سایز یکی از نسخه‌ها با نمایشگر ۱۲.۵ اینچی ذکر شده است. انتظار می‌رود این محصولات در تابستان جاری رونمایی شوند. با توجه به اینکه شیائومی مراسمی را برای برگزاری در اواخر ماه جولای دارد، از این‌رو انتظار می‌رود اواخر ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از لپ‌تاپ چینی‌ها باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز