baznashr

گیم شات : تاریخ انتشار بازی Dead Rising 4 فاش شد

on .

بازی Dead Rising 4

ساعتی پیش تاریخ عرضه عنوان Dead Rising 4 لو رفت. بر اساس اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد این تاریخ انتشار بر روی Xbox Store قرار گرفته است. همان‌طور که مطلع هستید بازی Dead Rising 4 در طی کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در همایش E3 2016 معرفی و تأیید شد. تاریخ عرضه این بازی برای تعطیلات برنامه‌ریزی شده بود ولی تاریخ انتشار دقیقی اعلام نگردید.

در امروز صبح تاریخ انتشار عنوان Dead Rising 4 بر روی وب سایت رسمی Xbox Store قرار گرفت. تاریخ انتشار این عنوان قبل از حذف شدن ۶ دسامبر قرار گرفته بوده است. برای بررسی لینک اعلام تاریخ انتشار این بازی در صفحه رسمی Xbox Store می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین در این صفحه رسمی می‌توانید شاهد تصاویر تریلرهای تاکنون منتشر شده از بازی Dead Rising 4 باشید.

همان‌طور که مطلع هستید ماه دسامبر در فصل تعطیلات قرار دارد که باعث سوپرایز و یا شوکه شدن نمی‌شود. یکی از عواملی که باعث حذف شدن این تاریخ انتشار شده است می‌تواند دقیق نبودن این تاریخ باشد و یا حتی می‌توان برنامه‌ریزی مایکروسافت برای اعلام این تاریخ در آینده را نیز در نظر گرفت.

تاکنون هیچ یک از خرده‌فروشان تاریخ انتشار دقیق این بازی را بر روی صفحه رسمی خود قرار نداده‌اند. با وجود چنین شرایطی طرفداران عنوان Dead Rising 4 مجبور به صبر کردن هستند.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که نمایش‌های این بازی جذاب در کنفرانس E3 2016 را از دست داده می‌توانید از این لینک‌ها استفاده فرمایید. یکی از این لینک‌ها نمایشی از سلاح‌های همیشگی این عنوان و نمایش دیگر مربوط به استفاده از اسباب بازی‌های هیجان‌انگیز است! هر دو نمایش‌ها از جنبه طنز بسیاری بهره‌مند هستند؛ یکی از عواملی که باعث معروف شدن این عنوان می‌شود عناصر طنز بازی Dead Rising 4 هستند که تاکنون در تمامی عناوین قبولی حضور پرشور و قوی‌ای داشته‌اند! عنوان Dead Rising 4 دارای سبکی ترسناک، مضحک و سوم شخص اکشن است و طبق تاریخ انتشار اعلام شده این عنوان به صورت احتمالی در تاریخ ۶ دسامبر امسال منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز