baznashr

برند LeEco در سال 2016 پرچم‌داری را با 8 گیگابایت رم عرضه می‌کند

on .

شرکت LeEco یک شرکت تکنولوژی چینی است که با عنوان LeTV شناخته شده است، این شرکت محصولات بسیاری را دارد و مبادلات بزرگی را در زمینه بازار مصرف تکنولوژی انجام می‌دهد. همانطور که می‌دانید این شرکت دستی در تولید گوشی‌های هوشمند دارد و به‌تازگی خبرهایی درباره برند LeEco و اسمارت فون جدید آن منتشر شده، این شرکت قصد دارد که پرچم‌داری را با 8 گیگابایت رم در سال 2016 به بازار عرضه کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

LeEco محصولات بسیاری را داشته است که هریک به اندازه خود قدرتمند هستند، از جمله محصولات این شرکت می‌توان به Le 2، Le 2 Pro، و Le Max 2 اشاره کرد البته Le Max 2 از بهترین دستگاه‌های این شرکت بود. سخت‌افزارهای این دستگاه بسیار قدرتمند بود که از جمله آن‌های می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 6 گیگابایتی زیر بدنه زیر اشاره کرد.

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند بسیاری توسط شرکت‌های مختلف در حال ساخت هستند که برخی از شرکت‌ها وعده رم 6 گیگابایتی را برای پرچم‌دارهای خود داده‌اند، البته 6 گیگابایت رم یک قدرت بسیار عالی را به ارمغان می‌آورد. به‌تازگی شایعاتی درباره نسخه جدید Le Max 2 منتشر شده که وعده سخت‌افزارهای بسیار قدرتمندتر از گذشته در آن داده شده است.

بر اساس این شایعات قرار است که گوشی هوشمند Le Max 2 با رم 8 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 821 روانه بازار شود، این احتمال هم جود دارد که نام دستگاه Le Max 2 Pro باشد. آن‌طور که پیدا است گوشی هوشمند فوق‌العاده قدرتمندی در راه است و هم اکنون طرفداران این برند منتظر عرضه محصول جدید برند LeEco هستند.

وجود گوشی‌های هوشمند با ظرفیت رم بیشتر از برخی از لپ‌تاپ‌ها یا رایانه‌های شخصی بسیار جالب است، آیا رم 8 گیگابایتی در گوشی‌های هوشمند کاربرد دارد، به هر حال قدرت گوشی‌های هوشمند به‌زودی تا حدی افزایش می‌یابد که کاربرد آن‌ها حتی نسبت به برخی از رایانه‌ها بیشتر شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز