baznashr

کد پروزه ساعت هوشمند بعدی سامسونگ Solis است و از سیستم عامل تایزن بهره می برد

on .

کد پروزه ساعت هوشمند بعدی سامسونگ Solis است و از سیستم عامل تایزن بهره می برد

ساعت‌هوشمند Gear S2 یکی از ساعت‌های هوشمند برتر بازار است. سامسونگ زمان کافی را برای توسعه Gear S2 در اختیار داشته و بنابراین هر بخشی را تا آنجا که توانسته بهتر تولید کرده است. به تازگی مشخص شده که این شرکت در حال کار بر روی یک ساعت‌هوشمند جدید بوده و کد پرژه این محصول Solis اعلام شده است.

معنی لغوی Solis در زبان اسپانیایی خورشید است که می‌توان بر این اساس انتظار یک ساعت‌هوشمند با صفحه‌نمایشی گرد را داشت. (کد پروژه ساعت‌هوشمند Gear S2 نیز Orbis بود که به معنای چرخش است). سامسونگ قصد ندارد تا به استفاده از نمایشگرهای مستطیلی شکل در ساعت‌های هوشمند خود بازگردد و هیچ‌کس تمایلی ندارد که با ساعت‌هوشمندش شبیه به یک مینی کامپیوتر کوچک بر روی مچ آن‌ها به نظر بیاید. شکل و شمایل کلاسیک ساعت با لبه‌هایی که به منظور ناوبری قابلیت چرخش هم داشته باشد عالی به نظر می‌رسد.

مدل‌های مختلفی از Solis ساخته خواهد شد که شناسه مدل‌های در نظر گرفته شده برای این محصول SM-R760, SM-R765, SM-R770, SM-R765V و SM-R765S اعلام شده است. همچنین تایید شده است که ساعت‌هوشمند جدید سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن عرضه خواهد شد و رابط کاربری آن نیز بروزرسانی می‌شود. هنوز هیچ یک از مشخصات فنی این محصول مشخص نشده، اما می‌توان انتظار داشت که قطعات در نظر گرفته شده برای این دستگاه نسبت به Gear S2 قدرتمندتر باشند. به عنوان مثال یک نمایشگر بزرگتر موردی است که بسیاری به آن تمایل دارند، و از آنجا که Gear S2 صفحه‌نمایشی ۱.۲ اینچی داشت، برای استفاده‌ از قابلیت‌های لمسی به جای حاشیه چرخان، این نمایشگر به نظر کوچک می‌رسید.

شما فکر می‌کنید سامسونگ این ساعت هوشمند جدید را با چه مشخصاتی روانه بازار خواهد کرد؟ یک نمایشگر بزرگتر، باتری با عمر بیشتر، قابلیت‌ها و امکانات بیشتر، یا مواردی دیگر؟

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز