baznashr

آکسون 7 ، پرچم‌دار سال جاری زد‌تی‌ای ششم خرداد رونمایی خواهد شد

on .

زد‌تی‌ای دعوت‌نامه‌های مربوط به رونمایی از گوشی هوشمند آکسون 7 (Axon 7) را ارسال کرد. این گوشی هوشمند یک محصول بالا رده بوده که از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی 2K، تراشه اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت ظرفیت رم بهره می‌برد. این محصول ششم خرداد رسماً رونمایی خواهد شد.

تاکنون می‌دانستیم که پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی زد‌تی‌ای (ZTE) با توجه به محصول آکسون 2، جزو محصولات سری آکسون (Axon) خواهد بود. علاوه بر آن مدیرعامل زد‌تی‌ای اخیراً اطلاعات تازه‌ای را نیز در خصوص این محصول منتشر کرده است. از این مشخصات باید به استفاده از یک زبان طراحی جدید در ساخت این محصول و همچنین وجود یک صفحه نمایش با رزولوشن بالای 2K ساخت کمپانی شارپ اشاره کرد.

هم اکنون دعوت‌نامه‌ای از سوی این شرکت تولیدکننده ارسال شده است که بر اساس آن زد‌تی‌ای از هندست آکسون 7 (ZTE Axon 7) پرچم‌دار آینده‌ی خود در تاریخ ششم خرداد رونمایی خواهد کرد. در زیر می‌توانید تصویری از این دعوت‌نامه را مشاهده کنید.

زد تی ای آکسون 7

بنا بر دعوت‌نامه فرستاده شده دیگر نام این محصول را باید مشخص شده بدانیم و منتظر دستگاه جدیدی به نام زد‌تی‌ای آکسون 7 باشیم؛ اما شاید سؤالی که برای شما پیش می‌آید درباره نام این محصول باشد که چرا زد‌تی‌ای محصول بعد از گوشی هوشمند آکسون 2 را با اختلاف عددی، آکسون 7 انتخاب کرده است؟

در اصل ما پاسخ دقیقی برای این سؤال نداریم؛ اما به نظر می‌رسد که زد‌تی‌ای قصد دارد تا محصولاتش را به آیفون نزدیک کند. از آنجایی که سال جاری شاهد عرضه آیفون 7 خواهیم بود، می‌تواند دلیل خوبی برای این انتخاب نام توسط زد‌تی‌ای باشد.

زد تی ای آکسون 7

با توجه به این دعوت‌نامه خبرهای خوبی در ارتباط با بخش صوتی این دستگاه به گوش می‌رسد. بر روی این دعوت‌نامه به زبان چینی عبارت «گوش دادن به صدای قدرت» نوشته شده است و البته با توجه به تصاویر منتشر شده در وب‌سایت تنا بر روی پنل جلویی شاهد دو بلندگو که به نظر می‌رسد از تکنولوژی های-فای پشتیبانی می‌کنند هستیم.

مشخصات آکسون 7

این محصول در زیر قاب خود از یک تراشه اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت ظرفیت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 2K و همچنین اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره می‌برد. تا زمان عرضه این محصول قطعاً اطلاعات دیگری نیز از آکسون 7 منتشر خواهد شد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز