baznashr

صفحه‌نمایش خورشیدی UMi با اشباع‌پذیری رنگ فوق‌العاده

on .

صفحه‌نمایش خورشیدی UMi با اشباع‌پذیری رنگ فوق‌العاده

امروز در فروم رسمی UMi، اطلاعات جدیدی پیرامون تلفن Super لو رفت. این کمپانی از همکاری خود با شرکت ژاپنی شارپ (Sharp) جهت طراحی یک صفحه‌نمایش خورشیدی با اشباع رنگ فوق‌العاده بالا (Ultra-High Saturation) خبر داده است. با مشروح خبر همراه گجت‌نیوز باشید.

همان‌طور که گفتیم، این صفحه‌نمایش خورشیدی جدید در تلفن Super این شرکت به کار گرفته می‌شود؛ اما صفحه‌نمایش خورشیدی به چه معناست؟ قبلا از چنین قابلیتی در تلفن‌های شرکت شیائومی و میزو استفاده شده بود که طبق ادعای سازندگان موجب بهبود 17 درصدی اشباع رنگ و تجربه نمایش بهتر می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی صفحات نمایش خورشیدی، امکان استفاده راحت از آن در زیر نور خورشید است. طبق گفته‌های UMi، صفحه نمایش خورشیدی تلفن Super جدید شامل 95 درصد وسعت NTSC بوده که از رنگ‌های زنده و واضح بهره می‌گیرد.

چه در حال تماشای ویدیو باشید، چه عکس‌های آلبوم را مرور کنید و چه بازی‌های گرافیکی را اجرا نمایید، صفحه نمایش خورشیدی و جدید Super (با همکاری کمپانی UMi) تصاویر زنده و واضحی را به شما ارائه می‌کند.

برخلاف سایر برند‌ها که از بخش‌های مختلف در یک مدل خود استفاده می‌کنند، UMi ادعا کرده است که صفحه‌نمایش خورشیدی Super تنها از این صفحه جدید جهت ارائه بهترین تجربه نمایشی برای کاربران استفاده می‌کند. به همین خاطر است که این شرکت را یکی از بهترین تامین‌کنندگان عرصه تکنولوژی می‌شناسند.

علاقه‌مندان به خریداری این محصول جدید باید حتما کپن 70 دلاری را خریداری کنند تا از مزایای پیش‌خرید آن بهره‌مند شوند.

اکثر کمپانی‌های سازنده در بازه کنونی به فرمول مناسب در ابعاد و همچنین قدرت درونی محصولات خود رسیده‌اند. در این بین اکثر سازندگان، از سامسونگ و اپل گرفته تا شرکت‌های چینی و ژاپنی، به دنبال بهبود کیفیت صفحه‌نمایش خود هستند. به همین دلیل این روز‌ها مانور این شرکت‌ها در بخش پنل صفحه نمایش بیشتر از قبل بوده است. نظر شما در این زمینه چیست؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز