baznashr

طرح‌های نهایی آیفون 7 به بیرون درز کردند

on .

در حالی که تا معرفی رسمی آیفون 7 نزدیک به چهار ماه زمان باقی‌مانده، تصاویری از طرح نهایی این گوشی به بیرون درز کرده است.

ظاهر آیفون 7 تغییر چندانی نسبت به آیفون 6s نداشته و تنها خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا از روی آن حذف شده و به احتمال زیاد دوربین پشت دوتایی خواهد داشت.

این تصاویر که از طرف اکانت توییتر OnLeaks@ منتشر شده مربوط به آیفون 7 می‌شوند که در برنامه‌ی اتوکد طراحی شده‌اند. در این تصاویر مشخص شده که تنها محل قرار گرفتن خط‌های آنتن تغییر کرده و Smart Connector به گوشی اضافه شده است. منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، دو سال پیش هم تصاویری از گوشی آیفون 6 منتشر کرده بود که دقیقا مانند مدل نهایی بودند.

در تصاویر لو رفته از آیفون 7 مشخص شده که محل قرار گرفتن دوربین بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی است. به همین دلیل احتمال می‌رود که اپل از ساختار دو دوربین برای این گوشی استفاده کرده باشد. همچنین در این تصاویر مشخص شده که آیفون جدید از خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره نمی‌برد و به جای آن از پورت لایتنینگ استفاده شده است. البته احتمال دارد که این گوشی ضد آب هم شده باشد.

طرح‌های نهایی آیفون 7 به بیرون درز کردند

البته چند روز پیش تصویر جدیدی از آیفون 7 منتشر شده بود. در آن تصویر هم مشخص شده بود که آیفون جدید شرکت اپل تغییرات چندانی با مدل‌های قبلی ندارد. شایعات گفته بودند گوشی امسال شرکت اپل تغییرات زیادی در مقایسه با آیفون 6s ندارد و تغییرات بیشتر در آیفون 8 ایجاد خواهد شد.

منبع: Twitter

‌‌

طرح‌های نهایی آیفون 7 به بیرون درز کردند

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز