baznashr

اطلاعات بیشتری درباره تاریخ عرضه گلکسی نوت 6 منتشر شد

on .

چند ماه پیش اخباری به گوش رسید که شرکت سامسونگ در ماه جولای آماده عرضه گلکسی نوت 6 است. گرچه ممکن است در برخی بازارها این گوشی واقعا در ماه جولای (بین تیر و مرداد) عرضه شود اما به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان در ایالات متحده آمریکا باید برای خرید این گوشی تا ماه آگوست (بین مرداد تا شهریور) صبر کنند.

البته این خبر خیلی هم تعجب‌برانگیز نیست چون گلکسی نوت 5 هم سال گذشته در همین ماه عرضه شد.

براساس اخباری که ایوان بلاس منتشر کرده- فردی که عموما درباره تاریخ انتشار گوشی‌های هوشمند اخبار موثقی در اختیار دارد- عرضه گلکسی نوت 6 در آمریکا برای هفته سوم ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است (یعنی از تاریخ دوشنبه 25 مرداد). در حال حاضر جزییاتی پیرامون قیمت این گوشی منتشر نشده اما حدس و گمان‌ها رقمی در حدود حداقل 700 دلار را عنوان کرده‌اند.

براساس شایعاتی که تا به امروز به بیرون درز کرده این گوشی هوشمند جدید شرکت سامسونگ ضد آب خواهد بود. صفحه نمایش آن 5.8 اینچی با دقت QHD است و در آن از تراشه اسنپ‌دراگون 823 یا یک پردازنده اگزینوس 8890 استفاده خواهد شد. میزان RAM این گوشی 6 گیگابایت، دوربین پشتی آن 12 مگاپیکسل (مشابه سری گلکسی S7) و باتری آن 4 هزار میلی‌آمپر‌ساعتی است. در این گوشی از درگاه USB Type-C استفاده شده و حافظه داخلی آن تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

ظاهرا ممکن است شرکت سامسونگ یک نسخه lite هم از این گوشی به بازار عرضه کند. احتمالا این گوشی صفحه نمایش 5.8 اینچی 1080p، تراشه اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت RAM داشته باشد. گفتنی است که هر دو این نسخه‌ها با قلم S Pen همراه خواهند بود.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز