baznashr

قبل از تجربه‌ی آنچارتد 4 به این موارد توجه کنید

on .

بازی «آنچارتد 4» (Uncharted 4: A Thief’s End) برای کنسول پلی‌استیشن 4 راهی بازار شد؛ اما اگر این بازی را هنوز نخریده‌اید و یا فرصت نکرده‌اید بازی کنید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید. اگر به تمام این موارد عمل کنید، آنچارتد 4 به تجربه‌ی بی‌نظیری برای شما تبدیل می‌شود.

Uncharted-4-8

همیشه به دنبال گنجینه‌ها باشید

آنچارتد 4 بزرگ‌تر از قسمت‌های قبلی است و به همین دلیل گنجینه‌های زیادی در مراحل مختلف آن پنهان شده است. برای پیدا کردن این گنجینه‌ها باید محیط‌های بازی را زیرورو کنید. هرچه باشد، نیتن دریک یک شکارچی گنج است. پیدا کردن گنجینه‌ها باعث می‌شود که از بازی لذت بیشتری ببرید. برخی از این گنج‌ها واقعا جالب توجه هستند.

Uncharted-4-1

روشنایی بازی را در اندازه‌ی مناسب قرار دهید

این بازی واقعا زیباست. محیط‌های چشم نوازی برای آن طراحی شده‌ که به سرعت نظر گیمرها را به سمت خودشان جلب می‌کنند. برای اینکه بتوانید از زیبایی بازی نهایت لذت را ببرید، روشنایی بازی را به قدری تنظیم کنید که روی کیفیت تصاویر تاثیر نگذارد. بازی در محیط‌های مختلفی اتفاق می‌افتد که برخی از آن‌ها تاریک و برخی دیگر بسیار روشن هستند. اندازه‌ی مناسب روشنایی بازی باعث می‌شود که بهتر زیبایی‌های آنچارتد 4 را ببینید.

Uncharted-4-2

از بازی کردن روی حالت آسان خجالت نکشید

بازی آنچارتد 4 یک عنوان اکشن فوق العاده است. در بازی مجبور می‌شوید که افراد زیادی را بکشید و به همین دلیل صحنه‌های اکشن بسیار زیادی را پشت‌سر خواهید گذاشت. البته در برخی موارد این قسمت‌ها واقعا سخت می‌شود و به پایان رساندن آن‌ها نیاز به مهارت بالایی دارد. اینجاست که می‌توانید بازی را روی درجه سختی آسان دنبال کنید یا قابلیت Aim-Assist که هدف گیری را راحت‌تر می‌کند، فعال کنید. در این حالت می‌توانید دشمنان را سریع‌تر بکشید. تجربه‌ی این بازی روی درجه سختی آسان باعث می‌شود که لذت بیشتری از بازی ببرید.

Uncharted-4-3

مهمات جمع کنید

داشتن مهمات باعث می‌شود که بتوانید دشمنان را از بین ببرید. اگر مهمات نداشته باشید روند بازی سخت می‌شود و احتمال اینکه کشته شوید، بیشتر خواهد شد. البته پیدا کردن مهمات در این بازی کار دشواری نیست و اگر حواس‌تان جمع باشد به راحتی تعداد زیادی فشنگ و نارنجک پیدا می‌کنید. داشتن مهمات باعث می‌شود در زمانی که دشمنان شما را محاصره کرده‌اند، جان سالم بدر ببرید. مهمات‌ها در بازی همیشه برق می‌زنند و به سرعت جلب توجه می‌کنند.

Uncharted-4-4

مخفی‌کاری دوست شما خواهد بود

سعی کنید تا جایی که می‌شود از صحنه‌های اکشن دوری کنید. می‌توانید با استفاده از المان‌های مخفی‌کاری که در بازی طراحی شده‌اند به راحتی و بدون سرو صدا دشمنان را از بین ببرید. بازی به شکلی طراحی شده تا گیمرها بتوانند مانند نینجا به مکان‌های مختلف بروند. مخفی کاری نه تنها باعث می‌شود که دیرتر کشته شوید، بلکه روند بازی را هم جالب‌تر می‌کند. مکان‌های زیادی برای پنهان شدن در بازی وجود دارند و همیشه می‌توانید دشمنان را به شکل پنهانی بکشید.

Uncharted-4-9

مطمئن شوید که زمان کافی دارید

آنچارتد 4 به اندازه‌ی یک بازی نقش آفرینی وقت شما را نمی‌گیرد؛ اما هر چقدر زمان بیشتری پای بازی بگذرانید، بیشتر با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. سعی کنید بدون عجله بازی کنید و تمام مرحله‌ها را تا جایی که می‌شود، بگردید. سعی کنید برای سکانس‌های ابتدایی بازی زمان بسیار زیادی بگذارید.

‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  قبل از تجربه‌ی آنچارتد 4 به این موارد توجه کنید

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز