baznashr

برنامه‌ی جدید کلارکسن، مِی و هموند The Grand Tour نام گرفت

on .

زمانی که شبکه‌ی BBC از به خدمت گرفتن دوباره‌ی جرمی کلارکسن پس از دعوایش با تهیه کننده برنامه سرباز زد، مدت زمان زیادی طول نکشید که سرویس‌های استریم ویدئویی مانند نتفلیکس و آمازون پرایم خواهان همکاری با وی شدند. او با یاران قدیمی خویش ریچارد هموند و جیمز می، از فیلم‌برداری برنامه‌ی جدیدی در آمازون پرایم خبر داده بود که رقیب قدرتمندی برای تاپ‌گیر اصلی محسوب می‌شود.

در نهایت این سه مجری محبوب توانستند با قراردادی سه ساله به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار برای شبکه‌ی آمازون پرایم برنامه بسازند. از آنجایی که فیلم‌برداری این برنامه مدتی‌ است که آغاز شده، ما بی‌صبرانه منتظریم تا هرچه سریع‌تر با آمدن فصل پاییز شاهد پخش اولین قسمتش باشیم.

برنامه‌ی جدید کلارکسن، مِی و هموند The Grand Tour نام گرفت

اما یکی از بخش‌هایی که به شدت منتظر آن بودیم، نام این برنامه بود. زیرا اخبار و ویدئو‌های متعددی از عدم انتخاب اسمی که هر سه مجری بر روی توافق نظر داشته باشند، خبر می‌داد.

مدیران آمازون که تمامی راه‌های پرسش در مورد نحوه‌ی انتخاب اسم را برای خبر‌نگاران و مخاطبان بسته بودند، با کمک وکلای خود تمام سعی خود را انجام می‌دادند تا نامی انتخاب کنند که منع قانونی برای پخش نداشته باشد.

برای مدتی کوتاه این سه مجری با نام Gear knobs برای برنامه‌ی جدیدشان پیش‌قدم شدند ولی وکلای این شرکت اعلام کردند به دلایل قانونی امکان استفاده از واژه‌ی Gear وجود نخواهد داشت. از طرفی دیگر مخاطبان و علاقمندان به این سه مجری در شبکه های اجتماعی دائماً در حال پیشنهاد نام‌های جدیدی بودند؛ اما امروز این برنامه با نامی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت معرفی شد.

برنامه‌ی جدید کلارکسن، مِی و هموند The Grand Tour نام گرفت

در ساعت 8 صبح امروز جرمی کلارکسن در توییتی نوشت: " دود بپا شد! ما اسم داریم" و ۱۶ دقیقه بعد از آن در توییتی دیگر اعلام کرد که نام برنامه‌ی جدیدشان The Grand Tour (سفر بزرگ)  یا به اختصار GT خواهد بود. در همین توییت نیز به جزئیاتی از برنامه بدین مضمون اشاره شده: "ما هر بار از یک چادر مسافرتی که هر هفته در مکانی جدید برپا می‌شود می‌آییم."

به نظر می‌رسد که این برنامه سَر وقت پخش خواهد شد و به علت نبود اسم تا این لحظه تاخیری در پخش نخواهد داشت؛ اما باید عکس‌العمل طرفداران را در مورد اسم این برنامه‌ مشاهده کرد.

برنامه‌ی جدید کلارکسن، مِی و هموند The Grand Tour نام گرفت

در تمام مدتی که این سه دوست و همکار قدیمی در پی یافتن نامی مناسب برای برنامه‌ی خود بودند، فیلم‌برداری آغاز شد و طبیعتاً زمان به سرعت در حال گذشتن بود. با توجه به اینکه این برنامه‌ی جدید قرار است هر هفته در مکانی متفاوت فیلم‌برداری شود نامی مانند"سفر بزرگ" برازنده‌ی آن خواهد بود اما به نظر می‌رسد همه‌ی تیم از این نام راضی نیستند زیرا مجری سوم این برنامه، جمیز می در توتیتی نا‌خرسندی خود را از انتخاب این اسم اعلام کرد و گفت:" من هنوز فکر می‌کنم نایجل اسم بهتری بود".

برنامه‌ی جدید کلارکسن، مِی و هموند The Grand Tour نام گرفت

به نظر می‌رسد به علت کمبود وقت آنها مجبور بودند هر‌چه سریع‌تر نامی را برگزینند؛ اما بعضی اوقات این تصمیمات مورد علاقه‌ی همگان نخواهد بود. در طرف دیگر حالا که این برنامه دارای اسمی رسمی است، صفحه‌ی فیس‌بوک آن نیز شروع به کار کرده و مطالب و عکس‌های داخل این پیچ از تاریخ جولای سال ۲۰۱۵ در آن موجود است. پس اگر شما هم با نظر جمیز می موافق هستید و با این نام راضی نشده‌اید بهتر است به محتوای این صفحه‌ نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که فارغ از نام، این برنامه فوق‌العاده خواهد بود.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز