baznashr

LG Action Cam معرفی شد

on .

شرکت LG قرار است در ماه آینده یک دوربین کوچک و سبک برای فیلمبرداری از صحنه‌های اکشن و ورزشی به بازار عرضه کند.

دلیل اینکه بسیاری از شیفتگان ورزش و هیجان از دوربین‌های GoPro استفاده می‌کنند سبکی، کوچکی و قابلیت نصب آن بر سطوح مختلف است؛ قابلیتی که امکان فیلمبرداری از صحنه‌های اکشن شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند. حال شرکت‌های دیگری هم در این عرصه وارد رقابت شده‌اند. پیش از این اخباری مربوط به ورود شرکت HTC به ساخت این دوربین‌ها شنیده شده بود و حال هم شرکت LG می‌خواهد در این حوزه به رقابت بپردازد.

شرکت LG در کنار پرچم‌دار جدید خود LG G5 دست به عرضه مجموعه‌ای از لوازم جانبی تحت عنوان Friends زد. ظاهرا یکی از این وسایل که به مجموعه Friends اضافه شده LG Action Cam LTE است. این دوربین همانطور که از نامش پیداست در اصل برای فیلمبرداری از صحنه‌های اکشن طراحی شده و با پشتیبانی از LTE می‌تواند به پخش آنلاین و زنده ویدیوها بپردازد.

این دوربین ضد آب و ضد گرد و غبار است و استفاده از آن در طبیعت یا سایر محیط‌های بیرون از خانه به سهولت امکان‌پذیر است. دوربین مورد بحث باتری 1400 میلی آمپرساعتی دارد که براساس آنچه شرکت LG اعلام کرده با آن می‌شود به مدت بیش از 4 ساعت ویدیوهای Full HD ضبط کرد. با این دوربین می‌توانید با کیفیت UHD سی فریم بر ثانیه، با کیفیت Full HD شصت فریم در ثاینه و با کیفیت HD صد و بیست فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کنید.

شرکت LG عنوان کرده به دلیل قابلیت پخش آنلاین این دوربین می‌توان از آن به عنوان یک دوربین مدار بسته یا دوربین خودرو هم استفاده کرد. قیمت LG Action Cam LTE که قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود هنوز مشخص نیست.

‌منبع: Ubergizmo

LG Action Cam معرفی شد

 

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز