baznashr

چینی‌ها HTC 10 را تحویل نگرفته‌اند

on .

پرچم‌دار جدید HTC هم نتوانسته است به کمک این شرکت بیاید. همین دیروز بود که سهام این شرکت در تایوان شاهد افت ارزش بود. این موضوع را کم و بیش به گردن ترک صنعت موبایل از سوی HTC و شایعات مربوط به آن دانستیم، اما امروز خبری شنیده‌ایم که می‌تواند دلیل اصلی افت 10 درصدی ارزش سهام HTC باشد.

بازار چین، مدل ضعیف‌تر HTC 10 را دریافت کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری Focus Taiwan، بازار چین هیچ علاقه‌ای به HTC 10 نشان نداده‌اند. فروشگاه‌های TMall و Jingong Mall، دو عدد از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین چین، گفته‌اند که تنها 251 عدد HTC 10 پیش‌خرید شده است؛ آن هم 11 روز پس از اینکه پیش‌فروش پرچم‌دار جدید HTC آغاز شده است.

البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که بازار چین، مدل ضعیف‌تر HTC 10 را دریافت کرده است. شرکت HTC برای اینکه قیمت گوشی را در چین پایین‌تر بیاورد و بتواند با گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار چین رقابت کند، چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 820 گوشی جدیدش را با یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 652 جایگزین کرده است. با این حال، طبق گزارش‌های منتشر شده، HTC 10 فروش بهتری در تایوان داشته است. مدل تایوانی این گوشی 768 دلار قیمت‌گذاری شده است و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 820 را هم به همراه دارد.

منبع: Phone Arena

  چینی‌ها HTC 10 را تحویل نگرفته‌اند

رای شما قبلا ثبت شده است .

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز