baznashr

پوشش خبری کنفرانس NVIDIA؛ دنیای واقعیت مجازی هیجان‌انگیزتر می‌شود

on .

شرکت NVIDIA در جریان کنفرانس خبری خودش از تکنولوژی‌های جدیدی در حوزه‌ی واقعیت مجازی رونمایی کرد تا دنیای VR برای کاربران باورپذیرتر باشد.

این شرکت مجموعه‌ی نرم‌افزاری جدیدی به نام VR Works را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد که نوعی رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار است. برنامه‌ی VR Works باعث می‌شود بتوان بازی‌های واقعیت مجازی مختلفی ساخت که از موتور فیزیک NVIDIA که Physx  نام دارد، پشتیبانی کنند. این قابلیت باعث می‌شود که بازی‌های باکیفیت‌تری در این حوزه ساخته شوند که می‌توانند شبیه‌سازی فوق‌العاده‌ای را پیش روی افراد قرار دهند. البته برنامه‌ی جدید شرکت انویدیا باعث می‌شود موتور صدایی که برای بازی‌ها در نظر گرفته می‌شود، عملکرد بهتری داشته باشند و باعث می‌شود کاربران تجربه‌ی جذاب‌تری در زمان گوش دادن به محتوای واقعیت مجازی به دست بیاورند.

انویدیا می‌گوید:” صدا در دنیای واقعیت مجازی بسیار مهم است. زمانی که شما وارد یک راهرو می‌شوید، صدای یک راهرو را می‌شنوید و زمانی که وارد استادیوم می‌شوید هم صدای یک استادیوم به گوش‌تان می‌رسد.” انویدیا برای نمایش تکنولوژی‌های جدیدش دمویی به نام Funhouse را نشان داد. در این دمو تمام قابلیت‌های جدید رابط برنامه نویسی این شرکت نشان داده شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز