baznashr

با ویژگی جدید پیش‌لمس در ویندوزفون آشنا شوید

on .

بازار ویندوزفون چندان خوب نیست اما مایکروسافت هم‌چنان به‌دنبال افزودن قابلیت‌های جدید به سیستم‌عامل موبایلش است. البته فعلا از همه‌ی قابلیت‌ها به‌طور دقیق و جزئی خبر نداریم اما می‌دانیم که از میان آن‌ها لااقل یکی‌شان بسیار کاربردی و جذاب از آب درآمده است. این قابلیت جدید این‌طور توصیف شده: حس پیش‌لمس در تعامل موبایلی.

با استفاده از این قابلیت، دستگاه شما می‌تواند کشف کند انگشت‌های‌تان چه‌زمانی به نمایشگر نزدیک می‌شوند تا در آن لحظه به‌صورت خودکار گزینه‌های منو را نمایش دهد.

دستگاه کشف می‌کند شما دقیقا چطور گوشی را در دست‌های‌تان نگه می‌دارید و بر اساس آن منو را در قسمت‌های مختلف نمایشگر نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های خاص این امکان جدید این است که کشف می‌کند شما دقیقا چطور گوشی را در دست‌های‌تان نگه می‌دارید. بنابراین مثلا اگر دستگاه را با دست راست‌تان نگه داشته و بیشتر با شست دست راستتان کار می‌کنید، منو در سمت راست ظاهر می‌شود تا راحت‌تر بتوانید با شست‌تان آن را جابه‌جا کنید. اگر گوشی کشف کند که دستگاهتان را با دو دست نگه می‌دارید،‌ دو منوی مختلف برای شما به نمایش در می‌آید که گزینه‌های آن متنوع‌تر و بیشتر از منوی کار با یک دست است.

این فقط یک نمونه از ویژگی‌های تکنولوژی جدید گوشی‌های هوشمند مایکروسافت است. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی مربوط به قابلیت جدید پیش‌لمس ویندوزفون را ببینید.

منبع: BGR

با ویژگی جدید پیش‌لمس در ویندوزفون آشنا شوید

رای شما قبلا ثبت شده است .

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز