baznashr

تاریخ عرضه‌ی پرسونا 5 مشخص شد

on .

شرکت بازی‌سازی «آتلوس» (Atlus)، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «پرسونا» (Persona)، تاریخ عرضه‌ی قسمت پنجم این مجموعه را مشخص کرده است. طبق خبری که آتلوس منتشر کرده، پرسونا 5 قرار است در روز پانزدهم سپتامبر در ژاپن عرضه شود.

انتظار داریم تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی انگلیسی پرسونا 5، با نسخه‌ی ژاپنی یکسان باشد.

آتلوس برای پنج شنبه شب، برنامه‌های خاصی در نظر گرفته بود. قبل از هر چیز، چراغ‌های برج توکیو (Tokyo Tower) به مناسبت مراسم پرسونا روشن شدند. با توجه به این که راه‌اندازی چنین برنامه‌ای، احتمالا برای آتلوس چندان هم ارزان تمام نشده بود، انتظار داشتیم خبرهای بزرگی درباره‌ی پرسونا 5 بشنویم. این انتظارات هم برآورده شدند و آتلوس از تاریخ عرضه‌ی بازی رونمایی کرد.

p5_160426 Tokyo Tower Persona 5

قبل از هر چیز، آتلوس تریلر جدیدی از بازی به نمایش گذاشت. آن طور که از تریلر پرسونا 5 بر می‌آید، این بار هم قرار است مثل همیشه با بازی خاص و منحصر به فردی روبرو شویم. مجموعه بازی‌های پرسونا با داستان‌های عجیب و در عین حال شگفت‌انگیزشان شناخته می‌شوند و ظاهرا قسمت پنجم هم از این قضیه مستثنی نیست. مجموعه بازی‌های پرسونا، نقش‌آفرینی‌های ژاپنی هستند که داستان و اتفاقات‌شان در محیط‌های امروزی رخ می‌دهد.

پرسونا 5 قرار است به غیر از نسخه‌ی اصلی‌اش، نسخه‌ای کلکسیونی هم داشته باشد. این نسخه که به مناسبت سالگرد 20 سالگی مجموعه بازی‌های پرسونا عرضه می‌شود، شامل محتویات زیر است:

  • یک نسخه از بازی
  • دفترچه‌ی طراحی‌های پرسونا 5 به اندازه‌ی B5
  • موسیقی‌های مجموعه بازی‌های پرسونا، از شماره‌ی اول تا شماره‌ی پنجم، شامل پنج دیسک
  • محتوای دانلودی پرسونا 5
  • جعبه‌ی کلکسیونی

این نسخه‌ی کلکسیونی که می‌توانید تصویرش را در پایین ببینید، 13800 ین (حدود 140 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

تاریخ عرضه‌ی پرسونا 5 مشخص شد

آتلوس هم‌چنین گفت که می‌خواهند پرسونا 5 را به بزرگ‌ترین رویداد گیمی سال یعنی E3 بیاورند. احتمالا در E3 امسال، از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی انگلیسی رونمایی خواهد شد. انتظار داریم تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی انگلیسی بازی، با نسخه‌ی ژاپنی یکسان باشد. به غیر از بازی، قرار است انیمه‌ای 30 دقیقه‌ای به اسم Persona 5 the Animation: The Day Breakers هم ساخته شود. این انیمه که توسط استودیوی A-1 Pictures ساخته می‌شود، پیش‌درآمدی برای بازی است و قبل از عرضه‌ی بازی پخش خواهد شد.

می‌توانید در ادامه‌، تصویری از جلد روی بازی و هم‌چنین تصاویری از روند آن را ببینید. پرسونا 5 برای دو پلتفرم پلی‌استیشن3 و پلی‌استیشن4 ساخته می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی پرسونا 5 مشخص شد

دقیقا دو هفته پس از زمان انتشار پرسونا 5، قرار است فاینال فانتزی 15 عرضه شود؛ به همین دلیل هم انتخاب تاریخ پانزدهم سپتامبر برای پرسونا 5، این موضوع را گوش‌زد می‌کند که احتمالا سازندگان بازی آن‌قدر از کیفیت بازی‌شان مطمئن هستند که حاضرند با فاینال فانتزی 15 برای فروش رقابت کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز