baznashr

اپ جدید مایکروسافت برعکس عمل می‌‎کند!

on .

مایکروسافت یک اپ جدید برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده است که به دارندگان دستگاه‌های‌ اندرویدی، کوچ کردن به ویندوز فون را پیشنهاد می‌کند. این اپ که AppComparision نام دارد، برنامه‌های نصب شده‌ی دستگاه‌تان را بررسی می‌کند و می‌گوید که آیا روی ویندوز فون هم وجود دارند یا نه.

اپ‌های ویندوز فون زیاد نیستند، در نتیجه نمی‌توانید کاربری یکسانی را روی ویندوز فون داشته باشید.

پس از نصب AppComparision، این اپ دستگاه را اسکن می‌کند و سپس می‌خواهد تا دسته‌ای از نرم‌افزارهایی که می‌خواهید را انتخاب کنید. سپس نرم‌افزارهایی که مستقیما روی ویندوز فون وجود دارند یا نزدیک‌ترین نرم‌افزار به آن‌ها را معرفی می‌کند. مثلا به جای Google Maps نرم‌افزار HERE را معرفی می‌کند.

اپ‌های اندرویدی زیادی روی ویندوز فون نیستند، اما می‌توان معادل‌هایی برای آن‌ها پیدا کرد. حتی اگر هم نرم‌افزار مایکروسافت لیست بلندی از نرم‌افزارهای معادل روی ویندوز فون نشان‌تان دهد، نمی‌توانید مطمئن باشید که نرم‌افزارها کیفیتی یکسان را ارایه کنند.

WinPhoneAndroid

برای مثال، حتی نرم‌افزاری مثل اینستاگرام روی ویندوز فون هنوز به درستی کار نمی‌کند و در نسخه‌ی بتا است. توییتر مدت‌ها است که روی ویندوز فون بروزرسانی نشده و اسنپ‌چت هم که اصلا نسخه‌ی ویندوز فون ندارد. در نتیجه نمی‌توانید کاربری یکسانی را روی ویندوز فون داشته باشید.

مایکروسافت پیش از این هم نرم‌افزاری به اسم Switch to Windows Phone ساخته بود که آن هم به خوبی کار نمی‌کرد. ویندوز فون قابلیت‌های زیاد و خوبی دارد، اما داشتن اپ‌های زیاد و متنوع یکی از این قابلیت‌ها نیست.

منبع: GSM Arena

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز