baznashr

شماره سوم مجله «بازینامه» منتشر شد

on .

شماره سوم مجله بازینامه، امروز اول آذرماه منتشر شد. اگر دو شماره قبلی این مجله را دنبال کرده باشید، متوجه شده‌اید که هدف اصلی این رسانه آموزش ساخت بازی‌های رایانه‌ای است. البته در کنار این بخش مطالب متنوع دیگری همچون آنالیز، سینما بازی و تکنولوژی نیز وجود دارد.

بازینامه در حال حاضر تنها رسانه‌ای است که به آموزش ساخت بازی‌های رایانه‌ای می‌پردازد. بااینکه تیم تشکیل‌دهنده مجله بسیار جوان هستند، اما مطالب پویایی در آن به چشم می‌خورد. مطالب متنوع و خاص این رسانه باعث شده تا بازینامه در این زمینه پیشرو باشد. خوشبختانه مطالب موجود در مجله به‌گونه‌ای هستند که بامطالعه آن‌ها عموما به دانش شما افزوده می‌شود و صرفا چند مطلب نیستند که در سایر رسانه‌ها بتوانید نمونه آن‌ها را پیدا کنید. بازینامه مسیر خوبی را پیش‌گرفته و همه امیدواریم تا مخاطبان از آن استقبال کنند.

شماره سوم مجله «بازینامه» منتشر شد

در شماره سوم نیز اکثر مطالب آموزشی یا مربوط به بازار بازی‌های ایرانی می‌شوند و تحریریه در این زمینه همچنان به صحبت‌های خود پایبند بوده‌ است. مقالاتی همچون کار با موتور آنریل یا بررسی متد MDA در پروسه ساخت‌ بازی‌های رایانه‌ای از مطالب مفید آموزشی این شماره هستند. همین‌طور مطالب متنوعی در خصوص بازار بازی‌های رایانه‌ای در ایران و چندین بازی ایرانی در این شماره وجود دارد که برای علاقه‌مندان مثمر ثمر خواهد بود. پرونده این شماره نیز مربوط به آنالیز بازی پرطرفدار “ آخرین ما “ است که نکات جالبی در آن ذکرشده است.

شماره سوم مجله «بازینامه» منتشر شد

مجله بازینامه پتانسیل آن را دارد تا به رسانه‌ای قوی در زمینه آموزش و سرگرمی تبدیل شود و فقط نیازمند استقبال بیشتر مخاطبان است. ما نیز امید داریم تا این رسانه جوان در این زمینه موفق عمل کند. در ادامه می‌توانید جلد مجله را مشاهده و مجله را نیز دانلود کنید.

نسخه باکیفیت بالا - نسخه کم‌حجم

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز