baznashr

پازل: تخفیف فروشگاهی | جایزه هفته: پنج دستگاه فلش مموری دو منظوره ای‌دیتا مدل UC330

on .

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و چهاردهمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و سیزدهم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل: تخفیف فروشگاهی | جایزه هفته: پنج دستگاه فلش مموری دو منظوره ای‌دیتا مدل UC330 پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به پنج نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، فلش مموری دو منظوره ای‌دیتا مدل UC330 اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره صد و سیزدهم

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش بود که با دقت و تیزبینی حل می‌شد.
اگر مثلث برابر با عدد ۳، مربع برابر با عدد ۴، پنج‌ضلعی برابر با ۵ و... باشد،  هر خط را می‌توان یک رابطه ساده ریاضی در نظر گرفت. برای مثال، عبارت «مربع   پنج‌ضلعی   مثلث» معادل ۴+۵ = ۳×۳  است.

بر همین اساس، پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۲ یعنی مربع است. لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برنده خوش‌شناس «پازل صد و سیزدهم زومیت» عبارت است از:

آقای محمدساجد سیاه‌تیری،۲۳ ساله از اهواز، دانشجوی مهندسی مکانیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف فروشگاه اینترنتی شمشاد، به برنده، یک دستگاه دوربین ورزشی و اکشن شیائومی به همراه محافظ ضدآب آن اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به  آقای سیاه‌تیری تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

مهران به یک فروشگاه پوشاک رفته است. تمام محصولات این فروشگاه ۲۵٪ تخفیف داشته و اگر خرید به صورت نقدی انجام شود، خریدار از ۲۵٪ تخفیف دیگر نیز برخوردار شود. اگر مهران محصولاتی به ارزش ۱۰۰‌هزار تومان را به صورت نقدی خریداری کند، چقدر باید بابت آن‌ها پرداخت نماید؟

  • ۱: ۴۳۷۵۰ تومان
  • ۲: ۵۰هزار تومان
  • ۳: ۵۶۲۵۰ تومان
  • ۴: ۷۵هزار تومان

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه مــوارد زیــر تـوجـه کنید:
آدرس ایمیل :puzzle[at]zoomit.ir   //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 114
در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاســخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز