baznashr

مایکروسافت خواهان عرضه‌ی Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان است

on .

از همان روزهای اولی که مایکروسافت اعلام کرد امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 را روی ایکس‌باکس وان به وجود می‌آورد، بسیاری از کاربران خواهان تجربه‌ی دوباره‌ی بازی Red Dead Redemption بودند. به‌نظر می‌رسد مایک ایبارا (Mike Ybarra) رییس بخش برنامه نویسی شرکت مایکروسافت هم دوست دارد که این عنوان را بار دیگر روی کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کند.

مایکروسافت برای عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان، به اجازه‌ی ر‌اک‌استار نیاز دارد.

ایبارا در جدیدترین مصاحبه‌ی خودش پس از عرضه شدن قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی ایکس‌باکس وان گفت:” خیلی دوست دارم که بازی Red Dead Redemption را روی ایکس‌باکس وان بازی کنم. قبلا ساعت‌های زیادی در بیابان‌های این بازی به ماجراجویی پرداخته‌ام.”
این عنوان در کنار بازی «ندای وظیفه: عملیات سری 2» به عنوان پرطرفدارترین بازی‌هایی شناخته شدند که کاربران می‌خواستند آن‌ها روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند.
ایبارا گفت که برای عرضه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی کنسول ایکس‌باکس وان نیاز به کارهای مهندسی مختلف است و این روند در بازی‌های گوناگون هم متفاوت خواهد بود؛ اما از طرف دیگر ناشر بازی هم باید اجازه‌ی عرضه‌ی مجدد عنوان خودش روی کنسول ایکس‌باکس وان را بدهد. مایکروسافت درباره‌ی امکان اجرا شدن بازی Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان با استودیوی راک‌استار تماس گرفته اما فعلا جواب مثبت دریافت نکرده است.
مایکروسافت گفته از آنجایی که کاربران زیادی قصد تجربه‌ی این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان را دارند، باید درخواست‌های خودشان را به راک‌استار هم ارسال کنند تا آن‌ها در این زمینه شرایط لازم را به وجود بیاورند تا بتوان این عنوان را برای ایکس‌باکس وان آماده کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز