baznashr

آینده‌ی صفحه‌های نمایش OLED در دستان سامسونگ

on .

در چند سال گذشته بیشتر شرکت‌ها از صفحه‌های نمایش OLED در محصولات خودشان استفاده کرده‌اند. به همین دلیل شرکت سامسونگ قصد دارد تمرکز خودش را بیش از پیش روی ساخت صفحه نمایش‌های OLED قرار دهد و می‌خواهد بخش تولید صفحه نمایش‌های LCD خودش را بفروشد.

سامسونگ در آینده صفحه نمایش‌های OLED برای شرکت‌های اپل و هوآوی تولید خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک سایت کره‌ای، شرکت سامسونگ قصد دارد کارخانه‌ی L5 خودش را که صفحه نمایش LCD تولید می‌کند، بفروشد و با درآمد به دست آمده از این اقدام سرمایه‌گذاری زیادی را روی بخش تولید صفحه نمایش‌های OLED انجام دهد.
البته سامسونگ سال گذشته هم یکی از کارخانه‌های تولید LCD خودش در شهر چئونان (Cheonan) را به فروش رسانده بود. شایعات گفته‌اند که کارخانه‌ی L5 در آینده تنها صفحه نمایش‌های OLED تولید می‌کند و احتمال دارد که استفاده از صفحه‌های نمایش‌ AMOLED روی تلفن‌های همراه بیشتر از گذشته شود.
درخواست استفاده از صفحه نمایش‌های OLED در حال افزایش است و بسیاری از شرکت‌های سازنده‌ی موبایل می‌خواهند از این صفحه‌‌های نمایش‌ روی محصولات بعدی خودشان استفاده کنند. درگذشته شایعاتی منتشر شده بود که شرکت‌های هوآوی و اپل قصد دارند از سامسونگ صفحه نمایش OLED خریداری کنند.
افزایش تولید صفحه‌های نمایش‌ OLED توسط سامسونگ، این شرکت را به یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های OLED در دنیا تبدیل می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز