baznashr

اولین تصاویر از گوشی X9 شرکت HTC به بیرون درز کردند

on .

درحالی که HTC هنوز گوشی X9 را معرفی نکرده، شایعات زیادی درباره‌ی آن منتشر شده است. به‌تازگی هم این گوشی مجوزهای لازم را از سازمان TENNA‌ کشور چین دریافت کرده و به همین دلیل تصاویر جدیدی هم از آن منتشر شده است.

به احتمال زیاد گوشی X9 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی، دو گیگابایت رم و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای خواهد داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی در ابعاد 7.99×75.9×153.2 میلی‌متر ساخته شده و 174 گرم وزن دارد. همچنین به نظر می‌رسد که بدنه‌‌ی آن هم از فلز ساخته شده باشد.
این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS با دقت تصویر 1080 در 1920 پیکسل دارد و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز روی آن قرار گرفته است. شایعات گفته‌اند که محصول جدید HTC یک گوشی میان‌رده خواهد بود.
به احتمال زیاد X9 از شبکه‌‌‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی هم در پشت آن قرار گرفته است. دوربین پشت این گوشی از فلش دوگانه بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد که 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن قرار گرفته است. البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد.
این تلفن همراه هوشمند قرار است با اندروید 5.1.1 راهی بازار شود و هنوز مشخص نشده که آیا به اندروید 6.0 یا مارشمالو بروزرسانی می‌شود یا خیر.
شایعات گفته‌اند که این گوشی از اوایل سال 2016 راهی بازار خواهد شد و پس از آن هم گوشی One M10 به عنوان پرچم‌دار HTC عرضه می‌شود. اگر شما هم نسبت به گوشی X9 هیجان‌زده شده‌اید، می‌توانید تصاویر این محصول را مشاهده کنید:

X9 X9 X9 X9

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: TENNA

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز