baznashr

هیوندای راهنمای استفاده از خودرو با قابلیت واقعیت افزوده ارائه می‌کند

on .

هرچند این روزها راهنمای استفاده از قابلیت‌های ارائه شده در خودروها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شود، ولی شما چقدر در رابطه با راهنماهای خودرو که بصورت واقعیت افزوده هستند اطلاعات دارید؟ برای آشنایی با نرم‌افزار واقعیت افزوده شرکت هیوندای با زومیت همراه باشید.

به تازگی شرکت هیوندای نرم‌افزاری را برای صاحبان خودروهای این شرکت تدارک دیده است که صاحب خودرو به کمک آن و با استفاده از واقعیت افزوده در مورد آپشن‌های خودرو راهنمایی می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار، صاحب خودرو می‌تواند به راحتی دوربین گوشی هوشمند یا تبلت خود را به سوی قسمتی از خودرو که می‌خواهد اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشد بگیرد و اطلاعات مورد نیاز را در نمایشگر ابزار هوشمند خود ببیند.

هیوندای مدعی است که از نظرسنجی‌های زیادی استفاده کرده تا متوجه شود که کدام قسمت‌ها یا قابلیت‌های خودروهایش بیشتر برای مشتریان گیج‌کننده بوده یا یادگیری سخت‌تری داشته‌اند و به این ترتیب تمرکز این نرم‌افزار را بر روی آن قسمت‌های خاص قرار داده است.

این نرم‌افزار که تا پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد در گام اول قادراست تا ۴۵ ویژگی سوناتای ۲۰۱۵ را توضیح دهد و مدل‌های دیگر هیوندای نیز کم‌کم از این نرم‌افزار بهره‌مند خواهند شد. هیوندای اعلام کرده است که این نرم‌افزار دارای ۸۲ ویدیوی آموزشی و بیش از ۵۰ راهنمای آموزشی  در مورد نگهداری، تعمیرات و ویژگی‌های خودرو است.

اما در رابطه با بخش واقعیت افزوده، این نرم‌افزار قادر است تا اطلاعاتی در مورد  فیلتر هوا، کروز کنترل هوشمند، چراغ‌های نشانگر هشدار، ساعت، روغن موتور، ترمزها، جعبه فیوز و صندوق عقب خودرو به کاربر بدهد.

2015 11 12 image 19 a94c6

خودروهای امروزی بیش از هر زمان دیگری به سیستم‌های کامپیوتری با محوریت اطلاعات و سرگرمی، ویژگی‌های ایمنی خلاقانه و البته بسیاری از قابلیت‌ها جهت آسایش سرنشینان مجهز شده‌اند.

بدون تردید در اختیار داشتن نرم‌افزاری که ویدیوهای آموزشی و راهنماهای متنوعی آن هم بصورت واقعیت افزوده در رابطه با خودروی شما دارد بسیار لذت‌بخش خواهد بود. راهنمای مجازی هیوندای از اواخر سال ۲۰۱۵ در اپ استور اپل  و پلی استور گوگل  در دسترس خواهد بود. 

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز