baznashr

اپلیکیشن جدید موسیقی یوتیوب معرفی شد

on .

اپلیکیشن جدید موسیقی یوتیوب معرفی شد

یوتیوب در راستای افزایش گستره‌ی خدمات خود در زمینه‌ی موسیقی، اپلیکیشنی با نام YouTube Music معرفی کرد. برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن را با هم بررسی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.

ماه گذشته، یوتیوب سرویس جدیدی برای پیوند دادن افراد با اشتراک پولی ارائه کرد. یوتیوب امروز نیز برنامه‌ی YouTube Music را معرفی کرده که می‌تواند تجربه‌ی استفاده‌ی قانونی برای از میان برداشتن محدودیت‌ها را به ارمغان بیاورد. این اپلیکیشن جدید برای iOS و اندروید در دسترس است.

به طور خلاصه، این اپلیکیشن برای نشان دادن قدرت یوتیوب در زمینه‌ی موسیقی طراحی شده است. گوگل این روند را با معرفی YouTube Music Key اوایل سال میلادی آغاز کرد. با این اپلیکیشن کاربران می‌توانستند بدون مشاهده‌ی آگهی‌های تبلیغاتی ویدئو‌ها را ببینید و همچنین موسیقی‌های دلخواه خود را در پس‌زمینه گوش کنند. برنامه‌ی YouTube Music گام را از این هم فراتر گذاشته و با پیشنهاد شخصی سازی شده (بر اساس شناختی که از کاربر در طول استفاده از برنامه به دست می‌آید)، رادیو و همچنین نمایه‌ای برای یک برنامه‌ی موسیقی، این امکان را به کاربر می‌دهد که در حال تماشای ویدئو به موسیقی دلخواه هم گوش کند.

البته برای استفاده‌ از همه‌ی ویژگی‌های این برنامه همچون بسته شدن آگهی‌های تبلیغاتی و ویژگی کار با مجموعه‌های موسیقی آفلاین، باید اشتراک سرویس YouTube Red را خریداری کنید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز