baznashr

رقابت برای جدیدترین مادربوردهای گیگابایت و جوایز نقدی

on .

مسابقات Gigabyte Target OC که در ما‌ه‌های نوامبر و دسامبر (۱۷ آبان تا ۶ دی ماه) با حضور برترین اورکلاکرهای دنیا و به میزبانی سایت HWBOT.org برگزار می‌شود، با جوایز نقدی ارزنده و همچنین مادربوردهای سری Z170 گیگابایت همراه خواهد بود. در اینم مسابقه شرکت کنندگان موظف‌اند با استفاده از Intel Extreme tuning Utility و Geekbench 3 به هدف‌هایی از پیش تعیین شده برسند که هر هفته در رده‌های Ambient و Exterme تعیین می‌شوند. اورکلاکرها در انتخاب مادربورد خود از میان تمامی محصولات گیگابایت با هر چیپ‌ستی آزاد هستند. Image 1

از میان شرکت کنندگان افرادی که یک رتبه‌ی اول جهانی کسب کنند فرصت برنده شدن جوایزی مانند مادربورد‌های GIGABYTE Z170X-Gaming 3 و GIGABYTE Z170X-SOC FORCE و  همچنین جایزه نقدی ۲۵۰ دلاری را دارند. در پایان مسابقه و در جریان یک قرعه کشی، یک فرد خوش شانس از میان تمام کسانی که در زیر رده‌های مختلف در رده‌ی کولینگ شرکت کرده‌اند، برنده‌ی ۵۰۰ دلار وجه نقد و یک مادربورد GIGABYTE Z170X-Gaming G1 خواهد بود.

در انتها نگاهی دقیق‌تر به جوایز این مسابقه می‌اندازیم:

  • به برندگان هر یک از ۳ شاخه‌ی Ambient یک مادربورد GIGABYTE Z170X-SOC FORCE اهدا خواهد شد.
  • جایزه‌ی نقدی ۲۵۰ دلاری به فردی که یک رتبه‌ی اول جهانی کسب کند اهدا خواهد شد. شرایط الزامی: فرد می‌بایست در ۳ زیر شاخه و در هر کدام با ۲ بنچمارک نتایج ثبت کرده باشد. جایزه پس از اتمام مسابقه اهدا خواهد شد.
  • تمام افراد شرکت کننده در هر زیر شاخه‌ای از این مسابقه، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی ۵۰۰ دلار وجه نقد و یک مادربورد GIGABYTE Z170X-Gaming G1 خواهند بود.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز