baznashr

مایکروسافت نام «لومیا» را کنار می گذارد

on .

در توییت جدید @sleaknow گفته شده که لومیا ۶۵۰ همچون نسل قبل خود (لومیا ۶۴۰) از فریم فلزی برخوردار خواهد بود و این گوشی‌هوشمند آخرین محصول مایکروسافت با نام لومیا خواهد بود.  مایکروسافت به تازگی سه گوشی هوشمند با به نام‌های لومیا 950، لومیا 950XL و لومیا 550 را معرفی کرد.

sleak 41b88

در هر حال خیلی هم حذف نام قدیمی لومیا که به نوعی یادگار نوکیا بر روی دستگاه‌های مایکروسافت است دور از انتظار نبود و می‌دانستیم به زودی این اتفاق خواهد افتاد. اما در مورد خود این دستگاه که به زودی معرفی می‌شود و به نوعی آخرین بازمانده‌ی لومیاها به حساب می‌آید هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست و تنها می‌توان حدس‌هایی در مورد مشخصات این دستگاه به زبان آورد.

اگر به نسل قبل دقت کنیم که با نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل ارتقاء همراه شده بود، لومیا نسل بعد ۶۵۰ می‌تواند به سخت‌افزاری کمی قدرتمند‌تر، حافظه‌ی رمی ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی و دوربین‌هایی ارتقا‌ء یافته مجهز شود.

اگر درباره‌ی هیچ چیز لومیا ۶۵۰ مطمئن نباشیم، از این بابت خیالمان راحت است که این دستگاه ویندوز ۱۰ موبایل را به صورت پیش‌فرض همراه خود خواهد داشت.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز