baznashr

با فناوری جدید هواوی باتری گوشی هوشمند در کمتر از ۵ دقیقه ۴۶ درصد شارژ می‌‌شود (بروزرسانی: ویدیو اضافه شد)

on .

فناوری شارژ سریع هواوی

عمر کم باتری یکی از دغدغه‌های شرکت هواوی بوده است. این مشکل باعث شده تا هواوی برای جلوگیری از کم شدن شارژدهی باتری تا به امروز از صفحه نمایش با رزولوشن QHD بهره نبرد. حالا هواوی در نمایشگاهی در ژاپن فناوری جدید شارژ سریع باتری را معرفی کرده تا نشان دهد شارژدهی باتری همچنان یکی از دغدغه‌های بزرگ این شرکت است.

هواوی مدعی است فناوری جدید شارژ این شرکت ۱۰ برابر بهتر از شارژرهای کنونی عمل می کند. این شرکت دو ویدیو را نیز برای نمایش فناوری جدید خود به نمایش گذاشت که در یکی از آن‌ها باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که بیشتر در ابزارهای پوشیدنی به کار می‌رود، در کمتر از دو دقیقه، ۶۷ درصد شارژ شد. در ویدیوی دوم باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در حدود ۵ دقیقه با فناوری جدید هواوی، ۴۶ درصد شارژ شد. مقدار شارژی که به گفته‌ی هواوی برای انجام ۱۰ ساعت مکالمه کافی است.

این فناوری توسط بخش آزمایش‌های هواوی تایید شده و حتی این شرکت مدعی است که با وجود شارژ شدن بسیار سریع باتری، طول عمر و ظرفیت باتری طی زمان در اثر این فناوری دچار افت نخواهد شد. هواوی زمان دقیقی عرضه‌ی این فناوری را مشخص نکرده، اما اعلام کرده که به زودی شاهد حضور آن در گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. فناوری که با استفاده از آن برای شارژ کردن گوشی، به زمانی کمتر از آماده کردن یک فنجان قهوه نیاز خواهید داشت.

بروزرسانی:

در ویدیوی زیر می‌توانید عملکرد این فناوری را بر روی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مشاهده کنید:

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز