baznashr

زوم‌اپ: بازتاب دادن به عکس‌ها با اپلیکیشن Reflect Mirror Camera

on .

تاکنون برنامه‌های مختلفی برای بازتاب عکس‌ها به صورت آینه‌ای ساخته و منتشر شده که به نوعی دو بخشی خاص از عکس‌های شما را، رو به روی هم قرار داده و حالتی به آن می‌بخشد که گویا مقابل یک آینه ایستاده‌اید. Reflect Mirror Camera نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بازتاب دهنده‌ی تصاویر است که البته به لطف وجه تمایز ویژه‌ای که دارد، یک سر و گردن از دیگر برنامه‌های هم‌سبک بالاتر بوده و از محبوبیت بسیاری نزد کاربران برخوردار است. این وجه تمایز وجود آب‌های اقیانوسی و جلوه‌های بسیار متنوعی در بخش بازتاب است؛ به طوری که با کمی حوصله و وقت، می‌توانید تصاویر ساده‌ی خود را، به عکس‌هایی خیره کننده و البته بسیار طبیعی تبدیل کنید.

reflect mirror camera3 90b7b

در Reflect Mirror Camera به بیش از ۳۰ حالت پیش‌فرض دسترسی خواهید داشت که می‌توانید تنها با یک لمس، آن‌ها را روی تصاویر خود اعمال کنید. تیم توسعه‌دهنده نهایت دقت خود را برای بی نقص بودن این حالات پیش‌فرض به کار گرفته است و کمتر کاربری پیدا خواهد شد که با یکی از این ۳۰ حالت، نتیجه‌ی دلخواهش را نیابد؛ با این حال به لطف قابلیت سفارشی‌سازی در برنامه، می‌توانید با کم یا زیاد کردن شدت انعکاس و دیگر عوامل موجود در طرح‌ها، نتیجه را باب میل خود ویرایش کنید. وجود افکت‌ها و استیکرهای جذاب و متنوعی همچون مه، ستاره، پرنده و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت پولی منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز