baznashr

زوم‌اپ: مدیریت و کنترل آب مورد نیاز بدن در ۲۴ساعت با Hydro Coach Drink Water

on .

شاید اغراق نباشد اگر آب را مهم‌ترین شرط لازم برای بقای زندگی دانست. نوشیدن آب توسط ما انسان‌ها به قدری عادی و روزمره شده که شاید کمتر کسی باور کند که کم آبی بدن می‌تواند باعث چه مشکلات و بیماری‌هایی شود. اما یک جستجوی ساده در گوگل کافی است تا متوجه شویم اگر نیاز روزانه‌ی بدن به آب برآورده نشود، می‌تواند در دراز مدت باعث مشکلات بسیاری در سلامت انسان شود. برعکس این موضوع نیز صادق است به این معنا که تامین آب مورد نیاز و کافی برای بدن می‌تواند در شادابی و انرژی افراد نیز تاثیر مستقیمی بگذارد به طوری که پزشکان توصیه کرده‌اند اولین کاری که بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهید، نوشیدن آب باشد. Hydro Coach: Drink Water اپلیکیشنی در زمینه‌ی کنترل میزان مصرف آب در هر ۲۴ ساعت است به طوری که شما را از میزان آبی که در روز باید به بدن برسد آگاه کرده و نقش مهمی را در تامین آب بدن شما ایفا خواهد کرد.

hydro coach2 20973

بعد از نصب و اولین اجرای اپلیکیشن Hydro Coach: Drink Water، اطلاعات مفید و جامعی در رابطه با میزان آب مورد نیاز بدن در هر ۲۴ ساعت به شما داده خواهد شد که البته کارکرد اصلی این اپلیکیشن در موضوع دیگری نهفته است. همه‌ی ما در روز چندین لیوان آب می‌نوشیم در حالی که این امر به صورت غیر ارادی بوده و تنها زمانی که احساس تشنگی کنیم سراغ آن می‌رویم. در این حین بارها پیش آمده است که به دلیل مشغولیت‌های کاری یا ذهنی، ساعت‌ها نوشیدن آب را فراموش کنیم که از طریق اپلیکیشن Hydro Coach: Drink Water، این موضوع غیر قابل چشم پوشی است. به طوری که بعد از نصب در ساعات خاصی و به طور دوره‌ای با ارسال یک نوتیفیکشن خوردن آب را به شما یادآوری می‌کند تا در صورتی که میزان آب کافی در روز را مصرف نکرده‌اید، شما را از این موضوع مطلع کند. توسط ویجت این برنامه می‌توانید میزان آبی که در طول روز نوشیده‌اید را مشاهده کنید و به طور سریع‌تری از وضعیت آب بدن خود باخبر شوید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز