baznashr

زوم‌اپ: اپلیکیشن رسمی شبکه مجازی DeviantArt

on .

شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر یکی از رو به رشد ترین مباحث اینترنتی بوده است که موج آن از فیس‌بوک و توییتر شروع، و حالا به اینستاگرام و پینترست رسیده است؛ به طوری که احتمالا شما هم با این شبکه‌ها آشنایی کامل دارید یا حداقل یک بار نام آن‌ها را شنیده‌اید. اما در این بین شبکه‌ای وجود دارد که به دلیل پرداختن به موضوعی خاص مانند گرافیک و کارهای هنری، مورد توجه و استقبال عموم قرار نگرفته است و بیشتر افرادی متخصص که کار عکاسی، گرافیک و نقاشی می‌کنند به سوی این شبکه جذب شده‌اند. نام این شبکه DeviantArt است و اگر تجربه‌ای هرچند کوتاه در آن داشته باشید، متوجه خواهید شد که به آرشیو عظیمی از زیباترین و خاص‌ترین تصاویر هنری راه پیدا کرده‌اید که می‌توانید در آن، کار بسیاری از هنرمندان معروف و کاربلد را دنبال کنید. البته اشاره به این موضوع که استقبال از این شبکه در حد و اندازه‌های اینستاگرام یا... نبوده است، نباید تصور شما را به این سو ببرد که این شبکه طرفداران چندانی ندارد؛ بلکه اتفاقا DeviantArt بزرگترین و پرطرفدار ترین شبکه‌ی اجتماعی در رابطه با آثار هنری است و کمتر شخصی وجود دارد که به یکی از کارهای عکاسی، گرافیکی یا... مشغول باشد و نام این سایت را نشنیده باشد.

deviantart 2 76ba5

شما چه در سایت و چه در اپلیکیشن DeviantArt می‌توانید علاوه بر آنکه به مرور کارهای کاربران دیگر بپردازید و موارد مورد پسند را دانلود کنید، خود نیز اقدام به بازگشایی یک اکانت و اشتراک‌گذاری کارهایتان کنید. تنها چند روز استفاده از DeviantArt به شما این اطمینان را خواهد داد که گالری بسیار بزرگ و پر مخاطبی برای نمایش کارها و هنرهای خود پیدا کرده‌اید. تمامی امکانات یاد شده از داخل اپلیکیشن DeviantArt نیز ممکن خواهد بود و حتی می‌توانید با استفاده از قابلیت ویژه‌ی آن، تصاویر موجود را بدون ذخیره‌سازی و به صورت مستقیم به عنوان تصویرزمینه‌ی گوشی تنظیم کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز