baznashr

انتشار تیزری مرموز از شیائومی : آیا گوشی شیائومی Mi 5 این هفته معرفی می شود ؟

on .

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است ، کمپانی شیائومی در حال کار بر روی پرچم دار جدید خود با نام Xiaomi Mi5 می باشد.محصولی که گفته می شود اولین اسمارت فون جهان با چیپست جدید اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود.حالا امروز شیائومی با انتشار تیزری مرموز از تصمیم خود برای برگزاری رویدادی رسانه ای در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) خبر داده و احتمال داده شده که گوشی شیائومی Mi 5 در این رویداد معرفی گردد.

این تیزر طرح کلی از یک گوشی هوشمند، که در پشت یک پرده قرمز پنهان شده است و یک علامت سوال بر روی آن وجود دارد، را نشان می دهد. به عبارت دیگر هفته ی آینده شیائومی قصد دارد تا یک گوشی جدید را معرفی کند، اما ظاهراً نمی خواهد نام آن را اعلام کند.

در قسمت بالایی این تیزر عبارت “Mi Dual 11” طراحی شده است که به گفته کارشناسان، بیانگر تاریخ برگزاری این کنفرانس یعنی ۱۱ ماه نوامبر ( ۲۰ آبان ) است.

این عکس همچنین حاوی یک نقل قول از شرکت است که می گوید:

سرانجام در تاریخ ۱۱ نوامبر یک گوشی عالی معرفی خواهد شد

xiaomi

با دقت در این جمله این فرضیه در ذهن ایجاد می شود که چهار شنبه می تواند پایانی بر انتظار طولانی ما برای پرچمدار جدید شیائومی باشد.احتمال دیگری وجود دارد که در ۱۱ نوامبر و در همایش شیائومی از دو گوشی Mi 5 و رد می نوت ۲ پرو پرده برداری شود. گوشی دومی یعنی رد می نوت ۲ پرو ظاهراً مشخصاتی شبیه به رد می نوت ۲ دارد و تفاوت های آن نسبت به این گوشی این است که دارای بدنه ی فلزی و سنسور اثر انگشت بوده و از ویژگی هایی همچون نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده هشت هسته ای MT6795 مدیاتک با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

پیش از این هم شایه شده بود که شیائومی پرچم دار جدید خود را در تاریخ ۲۷ مهر ماه معرفی می کند که البته این اتفاق رخ نداد و همچنان طرفداران شیائومی منتظر رونمایی از گوشی رده بالای جدید این شرکت هستند.بسیاری از تحلیلگران، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ را مقصر اصلی صبر و شکیبایی طولانی شیائومی می دانند، چرا که هنوز کوالکوم این چیپست را عرضه نکرده و از آنجایی که این شرکت قصد دارد تا محصول جدید خود را به قدرتمندترین قطعات سخت افزاری مجهز کند، انتظار برای عرضه و استفاده از این تراشه، می تواند بهترین دلیل برای توجیه این اقدام شیائومی باشد.

به هر حال باید منتظر بود و دید که شیائومی برای رویداد ۱۱ نوامبر خود چه برنامه ای دارد.

منبع: phonearena

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز