baznashr

زوم‌اپ: میانبر محبوب و همیشه در دسترس با Omni Swipe

on .

Omni Swipe اپلیکیشنی است که هرچه صفحه نمایش گوشی شما بزرگ تر باشد، کاربرد آن نیز برای شما بالاتر خواهد رفت چراکه الویت اصلی این اپلیکیشن، راحت‌تر کردن کار با گوشی با یک دست است و با در اختیار گذاشتن میانبر نرم‌افزارهای مختلف، دسترسی شما به این ابزارها را بسیار ساده‌تر از پیش خواهد کرد. با نصب این اپلیکیشن هرگاه که انگشت خود را از گوشه‌های پایین صفحه نمایش به سمت داخل بکشید، منویی به شکل ربع-دایره ظاهر خواهد شد که ابزارهای متنوعی را در سه بخش جداگانه در اختیار شما قرار خواهد داد.

omni swipe2 ab08a

در این سه دسته، می‌توانید موارد بسیاری را قرار دهید تا جایی که کار کردن یک دستی با گوشی، به امری بسیار ساده تبدیل شود. این امر به لطف پشتیبانی Omni Swipe بسیار ساده است به طوری که همه چیز از جمله اپلیکیشن‌های نصب شده، کانتکت‌ها با قابلیت تماس مستقیم و تنظیمات گوشی مانند وای فای، بلوتوث و ... در آن قابل فراخوانی است و می‌توانید با یک بار تنظیم موارد دلخواه در اولین استفاده‌، برای همیشه قادر به کار کردن یک دستی با گوشی خود باشید. البته تمام کاربرد Omni Swipe در همین استفاده‌ی یک دستی از گوشی نخواهد بود و در مواقع بسیاری می‌تواند به سریع‌تر انجام شدن امور مد نظر شما کمک بسیاری کند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز