baznashr

والتر داسیلوا مدیر بخش طراحی فولکس واگن از سمت خود استعفا داد

on .

 داسیلوا ۶۴ ساله از سال ۲۰۰۷ سمت ریاست بخش طراحی مجموعه فولکس واگن را بر عهده داشت. پیش از آن نیز وی از سال ۲۰۰۲ الی ۲۰۰۷ به عنوان رئیس بخش طراحی آئودی فعالیت می‌کرد. طراحی جلو پنجره یک تکه بزرگ آئودی که زبان طراحی این برند نیز به شمار می‌رود حاصل تلاش‌های این طراح بزرگ است. هم‌چنین وی سابقه ریاست بخش طراحی سئات را در بازه ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۲ نیز در کارنامه خود دارد. 

والتر داسیلوا

استعفای ناگهانی والتر داسیلوا از سمت خود، سوال‌های زیادی را ایجاد کرده است. آیا خروج این طراح نامی و با سابقه به مشکلات و رسوایی‌ اخیر فولکس واگن مربوط است؟ مشکلات به وجود آمده باعث خروج وینترکورن مدیر عامل فولکس واگن از سمت خود شد. شاید هم پیشنهاد بهتری در انتظار داسیلوا است و وی برای قبول این پیشنهاد از سمت خود کناره‌گیری کرده است. همانطور که مستحضر هستید اپل در حال برنامه‌ریزی برای طراحی و تولید خودرو با برند خود است. 

مساله‌ای که در این میان خودنمایی می‌کند، تغییرات عمده در حال انجام در شرکت فولکس واگن است. پس از کناره‌گیری مدیر عامل این شرکت و مدیران بخش تحقیق و توسعه‌ی فولکس واگن، آئودی و پورشه، حال نوبت به طراح بزرگ غول خودروسازی جهان رسیده است تا استعفای خویش را اعلام کند. پیش‌تر نیز ماتیاس مولر مدیر عامل جدید این شرکت از تغییر عمده‌ی سیاست‌های فولکس واگن خبر داده و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودرو در جهان را دیگر اولویت اصلی این برند ندانسته بود. وی سود دِه بودن محصولات و حذف هزینه‌های اضافی را برنامه‌ی کار اصلی فولکس واگن عنوان کرده است.

والتر داسیلوا در پایان ماه نوامبر سال جاری فولکس واگن را ترک خواهد کرد. هنوز جانشین وی اعلام نشده است.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز