دوشنبه, 02 دی 1392 بازدید 9716 بار

مزایای سرور مجازی (VPS) به هاست اشتراکی (Shared Hosting)

 مزایای سرور مجازی به میزبانی وب اشتراکی

 کنترل: 

با دراختیار داشتن دسترسی root، یا Administrator شما به راحتی می توانید پیکره بندی سرور را تغییر دهید، برنامه های مورد نظر خود را نصب کنید، یا تغییر دهید، که به هیچ وجه در میزبانی اشتراکی مقدور نیست.

امنیت :

فایل سیستم شما کاملا مجزا از سایر مشتریان خواهد بود و مطمئن خواهید بود که از دسترس آنها دور است و بدین ترتیب امنیت بیشتری برای شما تامین خواهد شد.

shared vps blog

مجزا بودن و کارایی:

سرور مجازی شما از منابع اختصاص یافته گارانتی شده برای خود به صورت کامل می تواند استفاده کند و کار مشتریان دیگر سرویس شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

در صورتیکه قصد راه اندازی یک تجارت آنلاین را دارید و یا اینکه میخواهید وب سایت خود را توسعه داده و بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود روانه سازید، باید به چندین نکته توجه کنید :

هاست اشتراکی به دلیل اینکه تعداد زیادی سایت از یک هارد مشترک استفاده میکنند در نتیجه برای هر سایت میزان محدودی منابع در نظر گرفته میشود که در نتیجه این نوع هاست به هیچ عنوان برای سایت های با بازدید بالا و پر ترافیک مناسب نیست. شما میتوانید از سرور مجازی استفاده نمایید که دارای امکانات بیشتری بوده و هر اکانت میتواند سیستم عامل مخصوص به خود را داشته باشد و بدون تاثیرپذیری از اکانت دیگر کار کند.

سرور مجازی برای هر مالک دامنه ای مناسب نیست.خیلی از اشخاص دارای سایتی با ترافیک کم یا متوسط بوده و با سطح دسترسی و کنترل پنلی که شرکت هاستینگ در اختیار آنها گذاشته مشکلی نداشته و کار با آن را راحت میدانند. ولی برخی افراد با رشد و توسعه سایت خود و افزایش شمار بازدیدکنندگان با مشکلاتی از قبیل کندی سرعت و تاخیر برای دانلود کردن مواجه میشوند که در نتیجه نارضایتی آنها را در پی خواهد داشت. بنابراین مهاجرت و آپگرید به سرور مجازی به این افراد پیشنهاد میشود. شرکت هاستینگ به شما در آپگرید و تبدیل اکانت هاست اشتراکی به اکانت VPS بدون هیچ داون تایم یا از کار افتادگی موقت سایت، کمک خواهد کرد.

چه موقع به سرور مجازی نیاز است؟

  • اگر وب سایت شما از تمام سی پی یوهای موجود استفاده میکند.
  • زمانیکه سایت شما تمامی منابعی را که در اختیار دارد مانند رم و cpu به سرعت استفاده میکند.
  • در صورتیکه نیاز به کنترل کامل و جامع به سرور میزبان سایت خود دارید.
  • ادر صورتیکه قصد دارید سایت و تجارت خود را توسعه دهید.
  • کارایی و ثبات سایت شما حائز اهمیت است.
  • در صورتیکه امنیت و سرعت لود صفحات سایت برای شما اهمیت زیادی دارد.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

پربازدیدترین مطالب

"«قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد»."