دوشنبه, 02 دی 1392 بازدید 14932 بار

روش انتخاب سرور مجازی برای وب سایت

وب مستر سایت پربازدید

سرور مجازی برای استفاده یک سایت با بازدید روزانه 3000 الی 6000 شاید مناسب باشد ولی تحت شرایطی سایت هایی که از میزبانی وب با cpu ، Ram 8 OR 16 OR 32GB و مشخصات دیگر خدمات بهتری دریافت میکنند و از سرعت دسترسی بیشتری برخوردار هستند. سرور اختصاصی هاستینگ بطور معمول در شرکت های هاستینگ بصورت روزانه مونیتورینگ میشود و مدیر سرور بصورت دائمی نرم افزارهای سرور را بروز رسانی کرده و از حملات احتمالی به وب سایت ها جلوگیری میکند . اگر هاستینگ شما از شرکت معتبر هاستینگ ایرانی تهیه شده است قبل از هرگونه جابه جایی بر روی سرور مجازی بهتر است با کارشناس فنی هاستینگ مشورت کنید .

انتقال بدون مشورت بر روی سرور مجازی نا مناسب

در بسیاری موارد دیده شده صاحبان سایت ها به دلیل اختلال در وب سایت شان بر روی هاست اشتراکی بدون مشاوره سرویس خود را به سرور مجازی منتقل میکنند که موجب اختلال بیشتر و در مواردی از دست رفتن اطلاعات میشود چراکه هزینه مدیر سرور بصورت ماهانه تفاوتی ندارد که برای یک سایت باشد یا برای 400 سایت یا سروراختصاصی یا سرور مجازی و به همین جهت مشتری برای راه اندازی سرور مجازی خود از مدیریت سرور مقطعی استفاده کرده و اینکار موجب بوجود آمدن اختلال یا از دست رفتن اطلاعات سایت در آینده ای نزدیک خواهد شد.

سرور مجازی یا ماشین مجازی VM

اگر هزینه برای شما اهمیت ی ندارد بهتر است به سراغ سرور اختصاصی دست دوم یا اصطلاحا سرور ارزان آماده تحویل بروید و یا قبل از هر کار بازدیدکننده روزانه و تعداد بازدیدهای روزانه به همراه نرم افزارها و موارد مورد نیاز وب سایت خود را با یک کارشناس این حوزه مطرح نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را برای ارتقاء بستر وب سایت خود بگیرید . نسل جدیدی از سرورهای مجازی سرور VM میباشد که از منابع سرور اختصاصی و اصلی بصورت اختصاصی و همانند یک سرور واقعی استفاده میکنند و تنها هزینه شان اندکی از سرور مجازی بالاتر است . سایت هاییکه بازدید بالا دارند و یا فروشگاه های اینترنتی با تعداد کاربران بالا اگر بخواهند هزینه خود را مدیریت کنند میتوانند به جای سرور مجازی از سرورهای VM و یا همان ماشین مجازی استفاده نمایند .

سفارش سرور مجازی لینوکس یا ویندوز

سرور مجازی کاربرد های بسیاری دارد اگر از طرف خریدار درست انتخاب شود و اگر شرکت هاستینگ برای ارائه خدمات سرور مجازی به جای فروش سرور مجازی ارزان و یا مدیریت سرور مجازی با هزینه کم سعی بر افزایش کیفیت سرور های مجازی ویندوز و لینوکس نموده و با مدیریت دائمی و مونیتورینگ دائمی بهترین خدمات را به مشتریانی که علاقه مند به استفاده از سرور مجازی با کیفیت دارند را ارائه نماید . قبل از خرید سرور مجازی بهتر است نیازهای خود را با کارشناس فروش سرور مطرح نموده تا گزینه مناسبی را به شما پیشنهاد نمایند. در هر حال تفاوتی نمیکند شما هزینه ماهانه یا چند ماهه سرور مجازی را پرداخت و اگر هم سرویس مناسبی دریافت نکنید پلان سرور مجازی خود را ارتقاء خواهید داد .

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پربازدیدترین مطالب

"«قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد»."