جمعه, 07 مهر 1396 بازدید 46000 بار

دانلود نرم افزار مدیریت مجازی سازی VMware vSphere Client 6

vSphere Client چیست؟

vSphere Client نرم افزاری است که کاربران را قادر می سازد  به vCenter Server و یا ESXi از راه دور از هر رایانه ای متصل شوند و آن را مدیریت کنند.

نرم افزار vSphere Client بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ  نصب می گردد و از طریق آن می توانید به تک تک سرور مجازی ها و یا ماشین های مجازی و  به vCenter Server مورد نظرتان متصل گردید .

به کمک این نرم افزار می توانید به سرور فیزیکی تان که توسط ESXi مجازی سازی شده است متصل و ماشین مجازی یا سرور مجازی ایجاد و آنها را مدیریت کنید. (دسترسی به کنسول ، خاموش کردن، روشن کردن، ریبوت کردن، اسنپ شات گرفتن از سرور مجازی و....)

چگونه به ESXi متصل شویم؟

جهت اتصال از راه دور به سرور ESXi ، پس از نصب و اجرا نرم افزارvSphere Client کافیست در قسمت IP address نام یا IP سرور ESXi را وارد کرده و سپس در فیلدهای username و password، اطلاعات مربوطه را وارد کنید.

پس از آن صفحه اصلی vSphere Client باز شده و شما میتوانید سرور خود را پیکربندی کنید و یا ماشین های مجازی جدیدی بسازید.

اما در صورتی که تصمیم داشته باشید کلیه هاست ها و ماشین های مجازی را از کنسول مدیریتی متمرکز vCenter مدیریت کنید ، قاعدتا باید اطلاعات خواسته شده را برای vCenter Server تان وارد کنید.

دانلود مستقیم vSphere Client دانلود نرم افزار مدیریت مجازی سازی VMware vSphere Client 6 آرشیو تمامی نسخه های vSphere Client
این مورد را ارزیابی کنید
(103 رای‌ها)

پربازدیدترین مطالب

"«قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد»."